آخرین تحولات «نبل و الزهرا»

به گزارش جهان به نقل از فارس، منابع میدانی در شهر نبل خبر میدهند که تروریستها پس از از دست دادن پایگاههای خود در این شهر اکنون در حال گلوله باران مواضع نیروهای مقاومت در نبل هستند.

حدود 15 ساعت از شکسته شدن محاصره دو شهرک «نبل و الزهراء» در شمال غرب سوریه می‌گذرد اما این جبهه هنوز آبستن اتفاقات جدید است.  درحالیکه بعد از شکسته شدن محاصره، اولین گروه شامل نیروهایی ارتش سوریه، مستشاران سپاه قدس ایران، و مقاومت لبنان و عراق در شرق شهرک نبل و الزهرا مستقر شدند و مورد استقبال مردم این شهرها قرار گرفتند تروریستها امروز مجددا حملات جسته و گریخته ای انجام داده و اکنون در حال گلوله باران شدید این مناطق هستند.

در عین حال شبکه المیادین گزارش داد، پس از آنکه ارتش سوریه و نیروهای مقاومت دیروز توانستد محاصره چهار ساله شهرک‌های نبل و الزهراء بشکنند، برای تأمین امنیت این دو شهرک تحرکات گروه‌های تروریستی و عملیات امدادرسانی برای آن‌ها را در اطراف این دو شهرک هدف حملات هوایی و خمپاره‌ای خود قرار داد.

گروه‌های تروریستی در پاسخ به شکست‌های اخیر خود، اقدام به انجام حملات خمپاره‌ای به داخل شهرک‌های نبل و الزهراء کردند. در این حملات خمپاره‌ای کسی زخمی یا کشه نشده‌ است.

طبق گفته منابع میدانی گروه بین‌الملل در شهرک نبل، از شب گذشته تا صبح امروز، حداقل 100 راکت و موشک علاوه بر دهها گلوله خمپاره، «مایر» و «ریتان» را (که به مقر تروریست‌ها تبدل شده)، در هم کوبید، تا مقدمه‌ای باشد برای حمله زمینی به آن.

هنوز روشن نیست حمله زمینی چه زمانی آغاز می‌شود هرچند گفته شده بود که صبح امروز زمان آغاز عملیات زمینی برای پاکسازی روستای مایر است.

دانلود موزیک

مدرسه