آموزش ورود به صرافی بایننس

اگر به دنبال تهیه نرم افزاری برای عبور از تحریم ها و استفاده از صرافی بایننس هستید، چندین راه پیش رو دارید. که یکی از آنها خرید VPN آی پی ثابت است. خرید وی پی ان با IP ثابت به شما اجازه فعالیت در بستر اینترنت با یک آدرس IP ثابت و بدون قطعی را می‌دهد. این دسته از وی پی ان ها پایداری بالایی دارند و با استفاده از آنها دیگر نیازی به استفاده از سرویس های گران قیمت VPS ندارید.

شاید براتون سوال باشه که فرق vpn و VPS چیه؟

در این پست به بررسی یکی از VPN های محبوب و پرسرعت با IP ثابت برای انجام کار های حساس با سایت های بانکی خارج از کشور، عبور از تحریم ها و استفاد از صرافی Binance می‌پردازیم. همینطور به تفاوت VPS با VPN اشاره میکنیم و معایب استفاده از VPN های رایگان را برای شما بازگو می‌کنیم تا از خطرات آنها در امان بمانید.

VPN چطوری کار میکند؟

نرم افزار VPN به ابزاری گفته می‌شود که برای تغییر آدرس IP اصلی شما به یکی از IP های انتخاب شده در کشور های دیگر ارائه می‌شود. جالب است بدانید VPN ابزاری برای ایمن سازی ترافیک ارتباطی شما با سایت و یا سرور مقصد است. در خیلی از کشور های دنیا از VPN بعنوان ابزاری برای ایمن سازی ارتباط استفاده می‌کنند.

زمانی که یک VPN را روشن می‌کنید، عملکرد آن برای تغییر آدرس IP و شبیه سازی اتصال اینترنت شما از کشور دیگر است.

حالا که تا اینجا جلو اومدیم بزارید براتون چند مثال بزنیم!

فرض کنید شخصی در ایران زندگی می‌کنید و سرویس دهنده اینترنت آن شخص یک شرکت ایرانی است. پس بنابراین در دنیای اینترنت آدرس IP آن شخص کشور ایران را مشخص می‌کند. اگر این شخص از VPN استفاده کند و بعنوان مثال اتصال به کشور آلمان یا هلند یا کشور دیگری را بغیر از ایران انتخاب کند. به سرور مقصد در آن کشور متصل می‌شود و از آن به عنوان یک واسط امن برای انجام کار ها استفاده میکند.

معامله در بایننس با استفاده از VPN معتبر امکان پذیر است.

زمانی که شما می‌خواهید از صرافی Binance استفاده کنید، و اگر در ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید با استفاده از VPN کشور خود و آدرس IP خود را تغییر دهید. اما پیشنهاد ما این است که از یک VPN مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. زیرا در صورتی که VPN شما دارای IP های اختصاصی و ثابت نباشد، ممکن است برای حساب بایننس شما مشکلی ایجاد کند یا Binance برای بلوکه کردن حساب شما اقدام کند.

تفاوت VPS با VPN در چیست و کدام برای بایننس بهتر است؟

VPS یا همان Virtual Private Server به بخش کوچکی از سرور اختصاصی گفته می‌شود که می‌توان به آن چندین آدرس IP اختصاص داد. مهندس شبکه با تنظیم کردن صحیح و درست VPS می‌تواند آن را به VPN Server تبدیل کند. اما اینکار نیازمند دانش و تخصص بالایی است. همچنین VPS هزینه های زیادی برای اجاره یا نگهداری دارد و به هیچ عنوان مقرون بصرفه نیست.

اما VPN ابزاری است که با آن می‌توان آدرس IP را به آدرس سرور مقصد تغییر داد و کار با VPN بسیار بسیار ساده تر اس

ت و نیازمند هیچگونه دانشی نمی‌باشد.

برای استفاده در صرافی ها و سایت هایی که کشور عزیزمان را تحریم کرده اند استفاده از VPN مرغوب و با کیفیت پیشنهاد می‌شود.

تجربه خرید VPN با کیفیت و پرسرعت و 4 کاربره را با SMA VPN تجربه کنید. دارای سرور های پرسرعت و پشتیبانی از پروتکل های اتصال فراوان قابل ارائه در اشتراک های معمولی و یا IP ثابت برای استفاده در صرافی Binance و وبگردی. همچنین قابل ذکر است که آپشن Kill-Switch جهت جلوگیری از لو رفتن و نشت آدرس IP شما هنگام اختلال های اینترنت در سما VPN پشتیبانی می‌شود.

مراقب وی پی ان های رایگان باشید!

امروزه در استور ها و فروشگاه های برنامه برای سیستم عامل اندروید و ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگری VPN های رایگان زیادی وجود دارد. و تعداد آنها بی شمار است. VPN های رایگانی مانند فیلترشکن رایگان و یا VPN های رایگان دیگری وجود دارند که در ظاهر رایگان هستند اما ممکن است مشکلاتی را برای دستگاه شما، امنیت اطلاعات شما و در کل ایمنی شما در اینترنت به وجود بیاروند.

همیشه این مساله را به خاطر داشته باشید که VPN های رایگان، به دلیل رایگان بودن، سرور های شلوغی دارند و خیلی زود محبوب میشوند. اما همین سرور های شلوغ بعد از مدتی قطعی ها و اختلال های فراوانی را در پی دارد. در نتیجه چرخه فعالیت وی پی ان های رایگان خیلی کوتاه است.

به همین دلیل شما مجبور هستید هر روز یک VPN رایگان را امتحان کنید و اگر خوب نبود مجبور به امتحان کردن VPN رایگان بعدی هستید. این در حالی است که هزینه تهیه اشتراک VPN اختصاصی و غیر رایگان مانند سما وی پی ان، ماهانه چیزی حدود 20 هزار تومان است که شاید 30 درصد هزینه بسته اینترنتی شما هم نباشد. و مزیت آن سرور های خلوت، پر سرعت برا وبگردی و بدون قطعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معایب و خطرات استفاده از VPN های رایگان می‌توانید عبارت “معایب استفاده از VPN های رایگان” را در گوگل جستجو کنید و مقاله اختصاصی سما VPN را در این خصوص مطالعه کنید، تا شما هم از خطرات استفاده از وی پی ان رایگان در امان باشید.

SMAVPN از چه لوکیشن هایی پشتیبانی میکند؟

لوکیشن ها و کشور های خاص مخصوص صرافی بایننس

از لوکیشن های اختصاصی و محبوب در حال حاضر برای صرافی می‌توان به لوکیشن های سنگاپور، اسپانیا، ایتالیا، سوئد، فنلاند و برخی از شهر های کشور کانادا و لوکیشن گران قیمت امارات اشاره کرد. این لوکیشن ها بخش کوچکی از لوکیشن هایی هستند که سما وی پی ان آنها را پوشش داده و آماده استفاده برای کاربران هستند.

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی وی پی ان های مناسب و معرفی سایت برای خرید VPN مناسب برای استفاده در صرافی بزرگ بایننس و شکستن تحریم ها پرداختیم. امیدواریم روزی تحریم های سایت های بزرگ بین المللی برای کشور عزیزمان برداشته شود تا ما هم بتوانیم بدون محدودیت به استفاده از خدمات آنها بپردازیم. سما VPN ارائه دهنده VPN پرسرعت، امن و 2 کاربره با اشتراک های IP ثابت و معمولی برای وبگردی و دور زدن تحریم ها و استفاده از صرافی های بزرگی مانند بایننس همچنین با قابلیت استفاده روی تمامی سیستم عامل ها و دستگاه و دارای 120 سرور روی پروتکل های محبوب و پشتیبانی 24 ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران گرامی است.