اسدی گزینه وزارت برای رقابت با کفاشیان؟

داستان این روزهای فدراسیون فوتبال با اعلام سرپرستی علی کفاشیان از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وارد فاز جدیدی شد، تا رئیس فعلی بتواند به عنوان سرپرست هدایت انتخابات را برعهده بگیرد.

هرچند مصوبه‌ هیات رئیسه هرگز رسانه‌ای نشد و هنوز معلوم نیست در پایان دوران ریاست چهار ساله علی کفاشیان، او سرپرست بماند یا این وظیفه برعهده محمود اسلامیان قرار داده شود ولی گروه‌های مختلف اقدام‌های خود را برای معرفی گزینه مورد نظر آغاز کردند.

در این بین وزارت ورزش و جوانان هم بعد از مصاحبه‌های متعدد نصرالله سجادی مبنی بر اینکه علی کفاشیان نمی‌تواند سرپرست فدراسیون فوتبال شود اما با تصمیم هیات رئیسه این فدراسیون، به نوعی در این بخش شکست خورد و حالا این شائبه مطرح شده که وزارت، فعالیت خود را برای تقویت گزینه مورد نظرش آغاز کرده است.

گفته می شود این احتمال وجود دارد که علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، گزینه  وزارت ورزش و جوانان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باشد زیرا شرایط برای گزینه‌های دیگر از جمله نصرالله سجادی به اندازه دبیرکل فعلی این فدراسیون، فراهم نیست.

در این روزها که مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال درگیر گزارش فساد در فوتبال مجلس و موضوع گیری عربستانی‌ها برای سفر نکردن تیم‌های‌شان به ایران هستند، اسدی می‌تواند به خوبی از  این فضا برای افزایش شانس خود استفاده کند.

البته درصورت ارجاع گزارش فساد در فوتبال به قوه قضاییه و مقامات قضایی کشور، شاید داستان فدراسیون فوتبال به سمت دیگری هدایت شود و با احضار یا صدور قرار بازداشت برای متهمان این پرونده، فضاهای بیشتری در اختیار گزینه‌های رقابت با کفاشیان قرار بگیرد.

فضای فوتبال قطعا در آینده‌ای نزدیک پرحاشیه‌تر از این روزها می‌شود، روزهایی که می‌تواند ابهامات سال‌های اخیر را برطرف و انتخابات اردیبهشت‌ماه این فدراسیون را پرخبرتر از قبل کند

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

اخبار دنیای تکنولوژی

دانلود موزیک