اسپانیا گردشگری خزر را رونق می‌دهد

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مدیر عامل شرکت بین المللی “ملیا هتل اینترنشنال” در مراسم قرارداد مشارکت و مدیریت مابین شرکت بین‌المللی ملیا اسپانیا و مجموعه هتل 5 ستاره دولوکس بین‌المللی قو الماس خاورمیانه که کارلوس آراگون گیل دلا سرنا – معاون سفیر اسپانیا نیز حضور داشت، اظهار داشت: امروز روز بسیار مهمی برای هتل‌های ملیا اینترنشنال است. هر بار که ما گرد هم جمع می‌شویم که مضوع توسعه یک بازار را با هم بحث کنیم، احساس هیجان، چالش و خوشحالی را در خود احساس می‌کنیم. زیرا تجارت هتلداری این امکان را به ما می‌دهد که رشد کنیم و در هیجان‌انگیزترین نقاط جهان حضور داشته باشیم و ایران یکی از آن نقاط در جهان است.

وی ادامه داد: ما در ایران گرد هم آمده‌ایم چون همگی از این موضوع آگاه هستیم که ایران ظرفیت آن را دارد که یکی از مقصدهای گردشگری پویا در جهان شود، هم برای ایرانیان و هم برای گردشگران خارجی. ما به اندازه‌ کافی تجربه داریم که بتوانیم پیشتاز در صنعت نوظهور هتلداری در سطح بازارهای بین‌المللی باشیم. “ملیا هتل اینترنشنال” یکی از پیشکسوتان صنعت هتلداری در بازارهای نوظهور در دهه 90 میلادی بوده است برای مثال در کشور‌هائی مانند کوبا و بالی رئیس هیئت مدیره و موسسین شرکت ما “ملیا بالِ”، که یکی از نخستین هتل‌های بین‌المللی ما بوده است که تاسیس کرده اند.

مدیر عامل “ملیا هتل اینترنشنال” عنوان کرد: امسال ما شصتیمن سالگرد تاسیس شرکت‌مان را جشن می‌گیریم و از دست آوردهای خود بسیار مفتخر هستیم. امروز، ملیا هتل اینترنشنال بیش از 370 هتل و 42 هزار پرسنل در 42 کشور مختلف در جهان دارد. ما بزرگترین شرکت در صنعت هتلداری در اسپانیا و سومین شرکت بزرگ در اروپا هستیم. شرکت ما اپراتور شماره یک هتل‌ها در مناطق تفریحی و گردش‌گری در جهان است.

وی بیان داشت: ما یک شرکتی هستیم که به‌صورت خانوادگی اداره می‌شود و گسترش چشمگیری داشته‌ایم. ما بر این اعتقاد هستیم که صنعت گردشگری و مسافرت محرکه تولید ثروت و رشد اقتصادی در کشورهای مقصد می‌باشد و همچنین سبب می‌شوند که ما برند هتل خود را در سراسر جهان رشد و توسعه دهیم. برند گرند ملیا یکی از برندهای هتل‌های لوکس جهانی است و بنده بایست اذعان کنم که مناسب پروژه “قو” در سلمانشهر در استان مازندران است. هتل قو گرند ملیا در دریای خزر نخستین هتل بین‌المللی 5 ستاره در ایران است که این پیغام بسیار قوی را به جهانیان ارسال می‌دارد که ایران مشتاق رقابت با رقبای خود در صحنه توریسم بین‌المللی و ارایه هتل‌های با کیفیت در مقاصد گردشگری خود خواهد بود.

مدیر عامل “ملیا هتل اینترنشنال” گفت: پروژه مذکور برای ما تعهد بزرگی تلقی می‌شود. افتتاح نخستین هتل‌مان در ایران برای ما ارزش بسیار زیادی دارد و بسیار مهیج است. ما اطمینان داریم که به‌زودی ایران مقصد تجاری و گردشگری در منطقه خواهد شد. بنابراین هدف ما این است که در سال‌های آتی تجارت خود در ایران را بسط و گسترش دهیم. ما از کشور ایران صمیمانه تشکر می‌کنیم و از اینکه از ما به گرمی و صمیمانه پذیرایی شد تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده می‌خواهم به‌طور خاص از شریک تجاری‌مان، جناب آقای عظیم‌زاده – رئیس هئیت مدیره شرکت قالی عظیم زاده تشکر کنم، به‌خاطر اطمینان و اعتمادی که به شرکت ما داشته است و اجازه داده است که پروژه‌ای را مدیریت کنیم که بدون شک یکی از هتل‌های دارای اعتبار و شهرت در ایران خواهد شد. هتل مذکور به عنوان یک پروژه فوق‌العاده، و به عنوان یک برند فوق‌العاده، بدون شک شهرت و اعتبار دریای خزر به عنوان یک مقصد گردشگری را افزایش خواهد داد و در نهایت خوشبختی و شکوفایی را برای افراد جامعه این منطقه به دنبال خواهد آورد و در حقیقت این موضوع احساس افتخار و سربلندی را برای ما به‌دنبال خواهد داشت.

بازی آزاد

ساخت بنر