اعلام آرای جدید کمیته انضباطی فوتبال

به گزارش جهان به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال تهران و نفت تهران در هفته بیستم لیگ برتر برگزار شد و از سوی پرویز مظلومی-سرمربی تیم اسقلال تهران تخلفاتی مبنی برانجام مصاحبه علیه داوری صورت گرفت. با توجه به اینکه هر گونه اظهار نظر نسبت به مقامات رسمی مسابقات، قابل مجازات است و ضمن اینکه مظلومی قبلا در اقدامی مشابه و اعتراض بر علیه برگزار کنندگان مسابقه به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود،اظهارات و صحبتهای اخیر وی تخلف بوده و کمیته انضباطی طبق ماده 67 آیین نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات، سرمربی این تیم را به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی استقلال

دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال تهران در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و از سوی حسین ترابپور -مربی تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوری و سبب ایجاد تشنج در استادیوم پس از پایان بازی شد. وی طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم استقلال تهران به خاطر فحاشی تماشاگرانش به تیم داوری، به 200 میلیون ریال جریمه نقدی و با توجه به سوابق قبلی جریمه شد.

محرومیت برای نصرتی و توبیخ برای رحمتی

مسابقه دو تیم استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در هفته 21 لیگ برتر برگزار شد و از سوی محمد نصرتی-بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی با دروازه بان تیم مقابل صورت گرفت که منجر به اخراجش شد. کمیته انضباطی طبق بند 4 ماده 65 آیین نامه انضباطی وی را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سید مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال تهران نیز به خاطر رفتار غیرورزشی با بازیکن تیم مقابل که منجر به اخذ کارت از سوی داور بازی شد، طبق ماده 63 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

تیم استقلال تهران به خاطر پرتاب نارنجک از سوی تماشاگرانش به داخل زمین باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

اخبار

ترانه