اقدام پرسپولیسی ها، یک جنگ روانی علیه خلعتبری است

اصغر باقریان درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: «شرایط خوبی داریم. تدارکات مناسبی انجام شده تا حاشیه به وجود نیاید و امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب نتیجه لازم را به دست آوریم.»

وی درباره تقابل استیماچ و ایوانکوویچ عنوان کرد: «این دو مربی همدیگر را به خوبی می شناسند و با تفکرات یکدیگر آشنا هستند. بی تردید برای رهبری تیم خود کار راحت تری دارند این بازی مثل یک شطرنج است و امیدوارم برنده بازی استیماچ باشد.»

مدیرعامل سپاهان با اشاره به تهدید محمدرضا خلعتبری توسط هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: «من نمی دانم منظور از این کارها چیست. مگر خلعتبری تا به حال مشکلی برای پرسپولیس ایجاد کرده که تهدیدش می کنند؟ این موضوع، دیدگاه برخی هواداران پرسپولیس است و من نمی توانم نظری در این باره بدهم.»

باقریان ادامه داد: «شاید بابت شادی گلی که پارسال خلعتبری انجام داد، ناراحت هستند اما آیا این دلیل می شود که ما بخواهیم یک فوتبالیست را تهدید کنیم. بازیکن گل می زند و حق دارد شادی گل کند. خلعتبری دوره ای در پرسپولیس حضور داشته و برای این تیم هم عملکرد خوبی را برجای گذاشته است. دیگر این مسائل چیست؟»

وی افزود: «من نمی دانم هواداران پرسپولیس در جایگاه ۳۶ می خواهند چه کار کنند اما درخواستم این است که احترام همدیگر را نگه داریم و در کنار هم از فوتبال لذت ببریم. ضمن اینکه نظرم بر این است این اقدام، یک جنگ روانی قبل از بازی است.»

باقریان در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ندارد با مدیرعامل پرسپولیس در این باره صحبت کند، خاطرنشان کرد: «فکر نمی کنم نیازی به این کار باشد چون هیچ اتفاقی در ورزشگاه رخ نمی دهد.»

کاپ

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

تکنولوژی جدید

آخرین اخبار ورزشی