اقراریان و آقا تقی به نفع لیست واحد اصولگرایان انصراف دادند

به گزارش جهان، دو تن از نامزدهای اصولگرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع لیست واحد اصولگرایان در تهران، از رقابت انتخاباتی انصراف دادند. متن بیانیه این دو عضو جبهۀ تعالی انقلاب اسلامی به شرح زیر است.

به نام خدا
بیانیۀ انصراف اعضای «جبهۀ تعالی انقلاب اسلامی» از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله): «علاج کار کشور عبارت است از: بیداری مردم، حفظ انگیزه‌های ایمانی مردم، به‌کار گرفتن جوانان پُرانگیزه و مؤمن و تقویت درونی کشور؛ این تنها راه است.» ( 28 بهمن 94)

انقلاب اسلامی مردم شریف ایران در دهۀ چهارم از حیات طیبه خویش با مخاطراتی روبرو است که اینجانبان «محمدنبی آقاتقی» و «مهدی اقراریان»، معتقد بوده و هستیم که برای رفع آن ها، امروز نیازمند به صحنه آمدن افراد دل سوزِ انقلابیِ هستیم، تا به دور از دسته بندی های سیاسی ساختگی، ملت ما راهی نو را در پرتو چشم انداز این انقلاب جهانی درنوردد.

اینجانبان حضور چهره های جوان، متخصص و کارآمد از رویش های انقلاب اسلامی در عرصۀ رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را فرصتی مغتنم برای وارد شدنِ این چهره ها به عرصۀ خدمت به انقلاب و مردم ایران اسلامی می دانیم.

اینجانبان در جهت تعالی گفتمان انقلاب اسلامی و حمایت از جریان ارزشی و اصولگرای حاضر در عرصه انتخابات، انصرافِ خود را از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس اعلام می کنیم.

وظیفۀ خود می دانیم که صادقانه از همراهی تمامی عزیزان، خاصه خانواده های معظم شهداء و جوانان انقلابی از تمامی اقشار و گروه ها، تشکر کنیم، و خاضعانه درخواست می کنیم که با حضور حداکثری خود در عرصه انتخابات گام مهم دیگری در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی بردارند.

فرزندان کوچک ملت شریف ایران

محمدنبی آقا تقی (کد انتخاباتی 1286)
مهدی اقراریان (کد انتخاباتی 1795)

موسیقی روز

ترانه