انصراف کارخانه ای به نفع ائتلاف‌اصولگرایان

به گزارش جهان به نقل از فارس، ابراهیم کارخانه‌ای عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس نهم به نفع فهرست ائتلاف اصول‌گرایان از نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

وی طی یادداشتی درباره انصراف خود نوشته است:

دشمن همواره در کمین ایجاد تفرقه و نفاق در بین نیروهای انقلاب است و انتخابات بهترین بستر این اقدام است. بدون شک لیست منتشره از سوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خالی از اشکال نیست لیکن حفظ وحدت کلمه و رعایت مصالح ملی یک امر واجب و ضروری است، به ویژه در شرایطی که دشمن در صدد است کسانی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که به دنبال بزک کردن چهره کریه آمریکا باشند.

امروز آمریکا فرمانده جنگ نیابتی و نفاق در منطقه است. مذاکره، خدعه، نفوذ، فشار، مهار و براندازی، شش راهبرد نوین آمریکا علیه کشورهای ناهمسو با سیاست‌های آمریکاست که در اتاق براندازی کشورهای مخالف آمریکا برنامه‌ریزی و مدیریت می‌شود.

لیست منتشره از سوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خالی از اشکال نیست لیکن حفظ وحدت کلمه و رعایت مصالح ملی یک امر واجب و ضروری است، به ویژه در شرایطی که دشمن در صدد است کسانی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که به دنبال بزک کردن چهره کریه آمریکا باشند.

تهدیدات اوباما و جان‌کری به حمله نظامی در حین مذاکرات هسته‌ای و تاکید آنها بر اینکه برجام، بستر این اقدام را فراهم کرده است دقیقاً در همین راستا قابل ارزیابی است و هشدارهای مقام معظم رهبری نیز دقیقاً در همین راستا صادر شده بود و لذا کسانی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که فریب گرگ را در لباس میش نخورند.

حال، اکنون که شورای ائتلاف اصولگرایان تشخیص داده است که عزیزان دیگری برای ورود به مجلس شورای اسلامی از این حقیر سزاوارتر و اثرگذارتر هستند این جانب به منظور حفظ وحدت کلمه و رعایت مصالح ملی و پایبندی به میثاق‌نامه انصراف خود را از داوطلبی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران به وزارت کشور اعلام خواهم کرد.

قابل ذکر است که این جانب از یک سال پیش در تریبون رسمی نماز جمعه همدان اعلام کردم که در مجلس آینده کاندیدا نخواهم شد و بر همین اساس از همدان ثبت‌نام نکردم، لیکن با اصرار برخی از بزرگان و خانواده‌های معظم شهدا مبنی بر ضرورت حضور نیروهای آشنا با مسائل هسته‌ای از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردم که با اعلام اسامی نهایی فهرست اصولگرایان تهران تکلیف از این حقیر ساقط شد.

این جانب در طی دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی جز به خدمت صادقانه به نظام اسلامی و دفاع قاطعانه از حریم ولایت به چیز دیگری فکر نکردم و همواره خود را از سربازان جان بر کف ولایت می‌دانم و گوش به فرمان فرمانده انقلاب هستم و امیدوارم مجلس آینده مجلسی مومن، ولایی، انقلابی کارآمد و پرتوان در حل مشکلات کشور باشد.

علم و فناوری

خبر اسلامی