اولویت دولت مداخله در انتخابات نباشد

به گزارش جهان، اسماعیل حشمتی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر و طبق گفته کارشناسان، مشکل اصلی کشور رکود است. اینکه رئیس جمهور در سال 93 گفتند کشور از رکود عبور کرد و حال عنوان می‌کنند که بزرگترین مشکل کشور رکود و بیکاری است، جای سوال دارد.
 
وی با بیان اینکه صداقت یکی از کلیدواژه‌های جایگاه ر یاست جمهوری باید باشد، اظهار داشت: جزو مقدمات و ابتدائیات دولت اسلامی، راستگویی و امانت‌داری است که حداقل ما بتوانیم از مرحله دولت اسلامی عبور کرده و به مرحله تمدن‌سازی برسیم.
 
حشمتی در ادامه با اشاره به اهمیت بالای قانون‌گرایی در بین مسئولان  خاطرنشان کرد: قانون‌گرایی یکی از شاخصه‌های صلاحیت هر فردی است. در هر دوره‌ای که مشاهده می‌کنیم ضربه‌ای به نظام خورده است، بخاطر بی‌قانونی عده‌ای بوده است. بویژه فتنه 88 که بخاطر عدول برخی از قانون شکل گرفت.
 
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران ضمن انتقاد از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه «ما دوست داریم معتدلین به مجلس بروند»، اظهار داشت: چنین سخنان جانبدارانه‌ای آن هم از رئیس جمهور پذیرفته نیست و مصداق بی‌قانونی است.
 
وی اضافه کرد: توقعی که مردم دارند این است که رئیس جمهور در امر انتخابات بی‌طرفانه عمل کند. وقتی رأس یک مجموعه‌ای درست عمل نکند و به قانون کنایه بزند، دیگر چه توقع که مراتب پایین تر به قانون عمل کنند.
 
حشمتی در ادامه سخنان خود پیرامون مشکلات اقتصادی کشور گفت: با امضای برجام قرار نیست اتفاق خاصی در اقتصاد کشور بی‌افتد. همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند در حالت خوشبینانه تنها 30 درصد مشکلات به تحریم‌ها برمی گردد.
 
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با تأکید بر اینکه تکیه بر برجام برای حل مشکلات اقتصادی تکیه بر باد است، گفت: برجام آخرین تیر دولت در حوزه اقتصادی خواهد بود اگر دولت بر اقتصاد مقاومتی تکیه نکند. امروز اولویت اول کشور اقتصاد است.
 
وی در پایان تصریح کرد: در این شرایط  از اینکه دولت تمام تمرکز خود را به موضوع حاشیه‌ای و سیاسی اختصاص دهد قابل قبول نخواهد بود. انتظار است دولت اولویت خود را عبور از رکود قرار دهد تا مداخله در امر انتخابات.

وبلاگ اطلاعات

ماشین های جدید