بالاخره وعده دادستان محقق شد

به گزارش جهان به نقل از فارس اواخر سال 93 بود که جعفری دولت‌آبادی از موافقت ریاست قوه قضاییه با تأسیس دادسرای پولی و بانکی در تهران خبر داد و گفت که این دادسرا در شرف افتتاح رسمی است.
 
بهمن و اسفند سال 93 هم طی شد و سال 93 همچون سال 91 و 92 به پایان رسید اما خبری از تأسیس دادسرای جرائم پولی و بانکی به گوش نرسید و به این ترتیب پرونده‌های مربوط به جرائم پولی و بانکی در دادسراهای غیرتخصصی مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
تا اینکه دادستان تهران در نیمه دوم بهمن ماه امسال در یکی از نشست‌های خود اعلام کرد که دادسرای ویژه پولی و بانکی در اسفند ماه امسال افتتاح رسمی خواهد شد.
 
خیابان فاطمی حد فاصل خیابان دائمی و خیابان حجاب آن هم با گذشت 1153 روز از دادن یک وعده ما را با تابلوی دادسرای رسیدگی به جرائم پولی و بانکی مواجه کرد.
 

دادسرایی که در یک ساختمان 5 طبقه با نمایی آلومینیومی تزئین شده مستقر شده است که البته نکته جالب وجود یک برند مواد غذایی در طبقه همکف این ساختمان است.
 
در نهایت امروز و در حاشیه یک همایش که با حضور وزیر اقتصاد و دادستان تهران در مجتمع شهید بهشتی برگزار شده بود، دادسرای پولی و بانکی بدون برش ربان قرمز معروف و تنها در یک بیان ساده آن هم در حاشیه یک همایش رسماً کار خود را آغاز کرد.
 

شهر خبر

دانلود نرم افزار