برنامه رحمتی برای رسیدن به دربی؛ دوباره عمدی کارت می گیرد؟

تمام نگاه‌ها در استقلال به مهدی رحمتی است. کاپیتان استقلال در فصل جاری برای این تیم سنگ تمام گذاشته. در فصلی که استقلال به دلیل نداشتن ستاره و نبود یک هافبک بازیساز رنج می‌برد، مرد شماره یک استقلال به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شده که این روزها دستکش آقای کاپیتان حکم طلا را دارد.

نوک انگشت‌های رحمتی در فصل جاری برای استقلال معجزه کرده. نمونه بارز این اعجاز انگشتان رحمتی و دستکش طلایی‌اش در بازی رفت دربی بود. خیلی‌ها گفتند رحمتی جور همه استقلالی‌ها را یک تنه کشید و مقابل پرسپولیسی‌ها عالی ظاهر شد. درخشش مرد شماره یک استقلال فقط به دربی ختم نشد.

کاپیتان استقلال تقریبا در همه بازی‌های حساس چند واکنش استثنایی داشت تا حتی منتقدان استقلال هم او را مرد شماره یک این تیم بدانند. راه دور نرویم، همین بازی استقلال و گسترش را اگر در ذهن مرور کنیم مظلومی برد تیمش را به رحمتی مدیون است.

در روزی که دفاع‌های استقلال روزهای پر اشتباهی را پشت‌سر گذاشتند نفر آخری که گاف‌های دفاع را جمع کرد، رحمتی بود. برای مظلومی دست‌های کاپیتانش حکم طلا را دارد اما همین آقای کاپیتان هم با گرفتن کارت زرد از دست داوران نفر اول دروازه‌بانان لیگ از لحاظ کارت گرفتن است!

قوانینی هم که دو سالی است سازمان لیگ برای کم کردن خشونت لیگ اعمال می‌کند باعث شده تا بازیکنان زودتر از گذشته محروم شوند. طبق قوانین سازمان لیگ از ابتدای فصل بازیکن با گرفتن سه کارت محروم می‌شود اما بعد از اینکه سه کارته شد در ادامه لیگ با گرفتن دو کارت محروم می‌شود.

رحمتی طبق این قوانین یک بار با سه کارته شدن طعم محرومیت را برای بازی با استقلال اهواز چشیده است. با توجه به اینکه رحمتی بعد از گذراندن محرومیت خود در بازی با گسترش هم به دلیل درگیری با نصرتی کارت دریافت کرده از این به بعد اگر یک کارت دیگر در بازی‌ها بگیرد محروم خواهد شد.

حالا در نظر بگیرید با توجه به اینکه به بازی دربی نزدیک می‌شویم رحمتی برای محروم نشدن از بازی دربی چه تدبیری در ادامه لیگ خواهد داشت؟ شاید حرکتی مثل بازی با ذوب که تلف کردن وقت توسط رحمتی باعث شد تا داور به او کارت زرد نشان بدهد و خیلی‌ها این کار او را عمدی تلقی کردند تا او با پشت‌سر گذاشتن محرومیت در بازی استقلال اهواز به بازی با نفت برسد آیا برای اینکه از بازی در دربی محروم نشود باز هم کارت زرد عمدی خواهد گرفت تا مشکلی از این بابت نداشته باشد؟

شاید از این پس رحمتی در بازی‌ها زیر ذره‌بین رسانه‌ها برود و کارت گرفتن‌هایش هم عمد جلوه داده شود.

ایران ورزشی

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

آلرژی و تغذیه

ترانه