تساوی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته هجدهم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد شد که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند.

علی علیپور(۵۰) و کمال کامیابی نیا(۷۴) برای پرسپولیس و فوزیل موسی اف(۸) و پریرا(۶۴) برای سپاهان گل زدند.

در این دیدار که در حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد زردپوشان اصفهانی شروع بهتری داشتند و با میدانداری محرم نویدکیا موقعیت هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کردند که در دقیقه ۸ ارسال همین بازیکن از جناح راست را موسی اف با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

پس از این گل پرسپولیس تلاش کرد کنترل بازی را در اختیار بگیرد اما هماهنگی که در دیدارهای گذشته بین بازیکنان این تیم وجود داشت، در نیمه اول این دیدار به چشم نیامد و با وجود حملات جسته و گریخته ای که انجام دادند اما نتوانستند گل خورده را جبران کنند.

در نیمه دوم برانکو ایوانکوویچ دست به یک تعویض زد و از همان ابتدا علی علیپور را به جای احمد نوراللهی به میدان فرستاد که این بازی چهار دقیقه بعد از شروع نیمه دوم با ضربه سر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از این گل سپاهان بازهم از ضعف خط دفاعی پرسپولیس استفاده کرد و در دقیقه ۶۴ توسط پریرا به گل دوم دست پیدا کرد. بعد از این گل پرسپولیس بر تعداد حملاتش افزود و در دقیقه ۷۴ توسط کامیابی نیا به گل دوم دست پیدا کرد.

در دقیقه ۷۶ این دیدار مهدی طارمی با عبور از دو مدافع سپاهان در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پادوانی پشت محوطه جریمه وی را با خطا سرنگون کرد و با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

پرسپولیس در دقایق پایانی می توانست به گل سوم دست پیدا کند اما در دقیقه ۸۶ مهدی طارمی در موقعییتی ایده ال و مقابل دروازه خالی توپ را به بیرون زد. طارمی در دقایق وقت اضافه هم این فرصت را داشت که سه امتیاز کامل را نصیب تیمش کند اما در روزی قرار داشت که نمی توانست گل بزند.

پرسپولیس با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و سپاهان هم به امتیاز ۲۵ دست پیدا کرد.

بازی آزاد

ماشین های جدید