تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری

به گزارش جهان، حسین توکلی در گفت و گو با میزان در رابطه با تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال 95 اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال 95 که برای شرکت در آزمون مذکور ثبت نام کرده اند از روز دوشنبه 17 اسفند تا روز پنجشنبه 20  اسفند 94 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: تمامی داوطلبان ثبت نام کننده ضرورت دارد که در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه‌های مندرج شده این سازمان برای ویرایش ثبت نام خود اقدام کنند.
 
مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که از روز دوشنبه 17 اسفند لغایت روز پنجشنبه 20اسفند 94 این دسته از داوطلبان نیز بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام خود اقدام کنند.
 
توکلی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر امروز شنبه اول اسفند اطلاعیه دراین خصوص بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می گیرد تصریح کرد: به تمامی داوطلبان آزمون سراسری سال 95 اعم از اینکه ثبت نام کرده باشند و یا در فاصله زمانی دوشنبه 17 تا 20 اسفند اقدام به ثبت نام کنند اکیدا توصیه می شود در رابطه با اطلاعیه سازمان سنجش دقت بیشتری داشته باشند.

دانلود سریال

پامنا موبایل لپ تاپ