توجه به محرومان از رویکردهای آستان قدس

به گزارش جهان به نقل از میزان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در مراسم معارفه خود به عنوان تولیت آستان قدس رضوی با قدردانی از حدود چهار دهه زحمات آیت الله طبسی افزود: خدمت رسانی در آستان قدس رضوی باید ادامه یابد.
 
وی اظهار کرد: منشور هفت گانه رهبر معظم انقلاب در ماموریت اینجانب پیش روی خدمتگزاران این بارگاه مقدس است.
 
وی گفت: توجه به محرومان باید ارتقا پیدا کند که برای این منظور معاونت امداد مستضعفان در آستان قدس رضوی تشکیل می شود.
 
تولیت آستان قدس رضوی افزود: زائر محوری دومین رویکردی است که به صورت ویژه دنبال می شود و همه سطوح حکومت باید نگاهشان در این مسیر تسهیل حال زائران باشد.
 
وی اظهار کرد: فرمانداران، شهرداران، استانداران و تمام مسئولان اجرایی باید با رویکرد خدمت رسانی به زائران به خراسان رضوی نگاه کنند زیرا این ماموریت همگانی است.
 
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی باید با رویکرد زائر محوری دنبال شود گفت: خراسان رضوی و شهر مشهد دارای رویکرد فرهنگی است و به دلیل وجود حرم مطهر رضوی تاکنون علمای بسیار بزرگی در این استان رشد یافته اند و بر همین اساس باید علم در این شهر رشد پیدا کند تا به یک مرجعیت علمی برای جهان اسلام تبدیل شود.
 
وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: باید التزام فکری، اخلاقی و عملی نسبت به آموزه های ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) داشته باشیم و از این گنجینه ارزشمند به درستی استفاده کنیم.

bluray movie download

آخرین اخبار ورزشی