تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی/ مایه تاسف یا… +تصاویر

عکس تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی/ مایه تاسف یا... +عکسجشنواره سی و چهارم فیلم فجر ماه گذشته با اعلام برندگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد و مثل هر سال جشنواره امسال نیز حواشی خاص خود را داشت اما در این میان لباس ها و نوع آرایش برخی بازیگران آن چنان خودنمایی می کرد که مردم و اهالی رسانه به موضوع اصلی این جشنواره نمی پرداختند و در واقع حاشیه ها بسیار پررنگ تر از موضوع اصلی جشنواره بود.

 

این گونه است که جشنواره فیلم فجر،کارکرد خود به عنوان محفلی سالیانه  برای دور هم جمع شدن اهالی سینما و تعامل آنها با اصحاب رسانه و تماشاگران علاقه مند را از دست داده و به اجتماعی برای نمایش آخرین مدهای پوشش و آرایش تبدیل شده است.

جشنواره فیلم فجر گویا تبدیل به محلی برای  ارائه جدیدترین مدهای لباس و جدیدترین ترفندهایی که سبک جشنواره را بیشتر شبیه به نمایشگاه مد و لباس می کند، شده است و کمتر شاهد پوشش اسلامی-ایرانی و رفتارهایی که مطابق با فرهنگ کشورمان است، هستیم.

با مقایسه کوتاه بر لباس های شرکت کنندگان این مراسم و برخی از بازیگرانی که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کردند این سوال پیش می آید که آیا برخی از بازیگران ما از تهاجم فرهنگ غربی پیشی گرفتند؟/ستاره ها

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

میهن دانلود