جامعه روحانیت هنوز درباره هاشمی به نتیجه نرسیده است

به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه همایش «عزت ملی» در جمع خبرنگاران با اشاره به هجمه برخی مسئولین به شورای نگهبان و اظهاراتی در خصوص جایگاه بیت امام(ره)، گفت: آنهایی که به امام(ره) علاقه‌مند هستند باید به توصیه‌های ایشان توجه کنند. یکی از بالاترین توصیه‌های امام (ره) در مورد شورای نگهبان این بود که اعضای شورا زمانی که با هجمه برخی افراد مواجه می‌شوند، باید محکم بایستند و بر اساس وظیفه‌ای که دارند، عمل کنند.
 
وی با اشاره به رواج آقازادگی توسط برخی افراد در جامعه، خاطرنشان کرد: این مسائل در انقلاب مطرح نیست و آنچه اهمیت دارد، مقررات و قوانین نظام است.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه هجمه به شورای نگهبان جایز نیست، چرا که این شورا یکی از ارکان نظام محسوب می‌شود، گفت: مردم تضعیف شورای نگهبان را قبول نکنند.
 
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آخرین وضعیت لیست انتخاباتی جامعتین برای خبرگان رهبری، گفت: هنوز در خصوص این مسئله و نتیجه نهایی لیست، جلسه‌ای برگزار نشده است.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جامعه روحانیت به تصمیم حذف نام هاشمی‌رفسنجانی از لیست جامعتین رسیده است یا خیر؟ تصریح کرد: در خصوص نام ایشان، هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و اصلاً جلسه‌ای که در آن موضوع مطرح شود را نداشته‌ایم و این خبر، خبر دروغی است.
 
وی گفت: هنوز لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس قطعی نشده است اما به فهرست ۳۰ نفره نزدیک شدیم و در خصوص برخی افراد برای حضور در لیست، بحث ادامه دارد.
 
رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، انتشار برخی لیست‌های انتخاباتی منتسب به اصولگرایان در رسانه‌ها را تکذیب و تاکید کرد: مردم نباید این دست از اخبار و مطالب را باور کنند.

سایت استخدامی

دانلود آهنگ آذری