حذف منچستریونایتد و صعود لیورپول

به گزارش جهان به نقل از فارس، دور برگشت مسابقات قهرمانی لیگ اروپا در مرحله یک شانزدهم امشب با برگزاری چند مسابقه آغاز شد که در این مسیر ابتدا 6 تیم به مصاف یکدیگر رفتند که در حساس‌ترین مسابقه بایرلورکوزن و ویارئال مسابقه حساس را برگزار کردند که در پایان این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد تا ویارئال راهی مرحله بعد شد.

در دیگر مسابقه حساس امشب تیم‌های لاتزیو و اسپارتاپراگ مقابل هم صف آرایی کردند و در حالی نماینده ایتالیا در دیدار رفت و در خانه حریف به تساوی یک بر یک رسیده بود، اما این بار در خانه 3 بر صفر بازنده شد تا خیلی راحت صعود به مرحله بعدی را از دست بدهد و اسپارتاپراگ با خلق شگفتی و با برتری 4 بر یک در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت راهی مرحله بعدی شد.

والنسیا نیز در خانه میزبان تیم اتلتیک‌بیلبائو بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید،‌اما با توجه به اینکه در دیدار رفت و در خانه حریف یک بر صفر باخته بود، با تفاضل گل از راهیابی به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

و تیم ویارئال مقابل بایرلورکوزن به تساوی بدون گل رسید، اما با توجه به پیروزی 2 بر صفر در مسابقه رفت، موفق شد جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

*نتایج کامل سه مسابقه انجام شده به شرح زیر است:

بایرلورکوزن آلمان صفر  -ویارئال اسپانیا صفر (بازی رفت 2 بر صفر به سود ویارئال)

 

لاتزیو ایتالیا  صفر -اسپارتاپراگ جمهوری چک  3( بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید)

 

والنسیا اسپانیا 2 – اتلتیک بیلبائو اسپانیا یک ( بازی رفت با پیروزی یک بر صفر به نفع اتلیتک‌بیلبائو)

خبر جدید

قدیر نیوز