حفرخندق و احداث دیواربتونی اطراف بغداد

به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری رادیو سوا خبرداد: فرماندهی عملیات امنیتی بغداد پایتخت عراق، امروز دوشنبه از اجرای پروژه احداث دیوار امنیتی بغداد خبر داد.
 
مقامات فرماندهی عملیات بغداد درباره این طرح و پروژه جدید امنیتی اعلام کردند: احداث دیوارهای عظیم بتونی و حفر خندق در اطراف بغداد با هدف جلوگیری از تسهیل روند عبور و تردد مهاجمان از امروز دوشنبه آغاز شده است و از این طریق تلاش می شود، امنیت بغداد پایتخت عراق تضمین شود.
 
سرتیپ عبدالکریم الشمری فرمانده عملیات بغداد درباره اهمیت اجرای این پروژه امنیتی برای بغداد گفت: این طرح جدید می تواند در تامین امنیت عراق نقش بسیار مهم و بسزایی داشته باشد.
 
سرلشگر عثمان الغانمی رئیس ستاد مشترک ارتش عراق به نوبه خود درباره این طرح گفت: این طرح قرار است امنیت بغداد پایتخت عراق را برای مرحله کنونی و مرحله آتی تضمین کند.
 
وی همچنین افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است این پروژه به گونه ای دنبال شود که هم در هزینه ها و هم در زمان احداث آن کاسته شود.  
 
براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای این پروژه عظیم امنیتی مقرر شده است عراق با احداث این دیوارهای عظیم امنیتی از 8 دروازه برخوردار شود.

دانلود موزیک

سیستم اطلاع رسانی