حمله جنگنده های سعودی به صنعاء

به گزارش جهان به نقل از مهر و المسیره، در پی حمله بامداد چهارشنبه جنگنده های سعودی به یک پل در نزدیکی بیمارستان نظامی در بخش شعوب واقع در مرکز صنعاء پایتخت یمن یک نفر شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

در این حمله یک شهروند یمنی شهید و یک نفر دیگر که از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفته بود به شدت زخمی شد. دو شهروند دیگر یمنی نیز در این حمله دچار جراحات متوسطی شدند.

در پی حمله جنگنده های سعودی پل مذکور تخریب و به منازل و دارایی های شهروندان که در نزدیکی این پل قرار داشتند خسارات سنگینی وارد شد. جنگنده های سعودی پیش از این نیز طی چند حمله هوایی منطقه النهدین و الحفاء در صنعاء را هدف قرار داده بودند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی، ساعات پایانی شب گذشته (سه شنبه) از کشف اجساد سه نظامی سودانی که در بین کشته شدگان مزدوران در منطقه الضباب در غرب شهر تعز قرار داشتند خبر داد.

این منبع نظامی اظهار داشت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن اجساد 3  نظامی سودانی را که در جریان عملیات نظامی برای پاکسازی منطقه الضباب از مزدوران متجاوز کشته شده بودند، یافته اند.

در همین حال یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساعات پایانی روز گذشته (سه شنبه) محل تجمع مزدوران در منطقه عسیلان در استان شبوه را هدف قرار داد. یک منبع نظامی اظهار داشت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند یک تانک و خودروی نظامی هامر متعلق به مزدوران را در منطقه الصفراء در بخش عسیلان منهدم نمایند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه نیز چهار خودروی نظامی از جمله دو خودروی زرهی را در جریان درگیری ها در منطقه عسیلان متلاشی نمودند.

عکس

اسکای نیوز