درخواست سیاسی شاگردان ری شهری از وی

به گزارش جهان، جمعی از دانش‌آموختگان دانشکده حدیث در نامه ای خطاب به آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری خواستار ابراز برائت ایشان از فهرست اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان رهبری شدند.

در متن این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد معظم، حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری
سلام علیکم

آن چه از روزهای خوش تحصیل در دانش‌کده‌ی علوم حدیث از شما در ذهن ما مانده است، ارتباط ساده و صریح ما با شما و سلامت نفس و حق‌طلبی شما در چشم ما بوده است.

جمع ابعاد سیاسی و قضائی و علمی در  شما بی آن که هر کدام به حریم دیگری تجاوز کند، باعث آن بود که شما و مجموعه‌ی پربرکت دارالحدیث طی سال‌ها به تنهایی گام‌های بلندی را در احیای تراث حدیثی شیعه بردارند، در عین آن که شما سال‌ها پیش به تنهایی و با استظهار به امام امت فتنه‌ی منتظری را از سر نظام دفع کردید.

حال آن چه پیش چشم ما است، یک کودتای مخملی تازه‌ی مستظهر به هم‌آن شبکه‌یی مخوفی است که کودتای بی‌فرجام نقاب را در این کشور به راه انداختند؛ با این تفاوت که این کودتا نه در پشت دیوارهای یک پادگان که زیر سقف خبرگان شکل خواهد گرفت.

حال به گمان ما، شما شیخ کودتاشکن انقلاب مورد طمع‌ کودتاچیانی شده‌ایید که اسم رمز عملیات‌شان را این بار نیز بی‌بی‌سی خبیث زمزمه می‌کند: به آیات ثلاث انقلاب رأی ندهید.

و خواست ما شاگردان از آن استاد معظم آن است که با ابراز برائت از فهرست شیخ فتنه، این بار نیز برنامه‌ی براندازی انقلاب را که این روزها برجام دو خوانده می‌شود را عقیم بگذارید.  

و الامر الیکم و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
جمعی از دانش‌آموخته‌گان دانش‌کده‌ی علوم حدیث
اول اسفند ۱۳۹۴. قم مقدسه

دانلود فیلم و سریال تلویزیونی

مدرسه