دست استقلال برای رقبا رو شده / منصوریان برای بازگشت برد می خواهد

صادق ورمزیار دست استقلال برای رقبا رو شده / منصوریان برای بازگشت برد می خواهدصادق ورمزیار درباره شرایط استقلال پیش از رویارویی با تیم نفت تهران اظهار داشت: «متأسفانه در بازی های اخیر استقلال مشخص شد که این تیم برنامه ای برای رسیدن به دروازه حریفانش غیر از آنچه که در نیم فصل اول ارئه می کرد نداشته و نمی تواند از دیگر روش های برای این کار استفاده کند. کاملا مشخص است که دست استقلال برای رقبا رو شده و اگر می خواهد در ادامه مسیر هم مانند نیم فصل اول خوب باشد باید سیستم کاری اش را تغییر دهد.»

وی افزود: «استقلال در میانه زمین نیاز به یک بازیسار دارد. همان مهره ای که مظلومی عنوان کرده بود به آن نیاز دارد اما در نیم فصل استقلال نتوانست چنین فردی را جذب کند. یکی از راه های رسیدن به دروازه حریفان بازیسازی در خط هافبک است که استقلال به دلیل نداشتن چنین مهره ای در جمع نفراتش با ارسال ها و بازی مستقیم درصدد رسیدن به دروازه حریف برمی آید و این روش دیگر برای رقبای این تیم شناخته شده است.»

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: «استقلال یا باید یک بازیکن در این پست به خدمت بگیرد و یا در بین بازیکنانش عناصری که چنین خاصیتی دارند را بکار بگیرد تا این روش را هم در کنار دیگر برنامه هایش استفاده کند. در غیر اینصورت مانند دو، سه بازی قبلی که کار برای استقلال دشوارتر بود باز هم دیگر رقبا این ضد تاکتیک را به این تیم می زنند.»

ورمزیار درباره بازی فردای استقلال برابر نفت تهران خاطر نشان کرد: «تیم نفت تهران که بنا بر دلایلی که بیشتر مالی عنوان شد نفرات باتجربه یا بازیکنان جوانی که با تیم هماهنگ شده بودند را از دست داد و در ادامه هنوز نتوانسته بازیکنان جوانی که در اختیار دارد را به هماهنگی لازم برساند.»

وی افزود: «منصوریان تیم خوبی در اختیار دارد که اگر کمی باتجربه تر شود تیم خیلی خوبی را تشکیل می دهند و فردا هم قطعا روز سختی را برابر استقلال خواهند داشت. استقلال در بازی قبلی اش امتیاز از دست داده و می رود تا نتیجه بگیرد و از طرفی هم نفت برای بازگشت به لیگ نیازمند یک برد است تا برای بازی های بعدی اش با روحیه در لیگ کار کند.»

ورمزیار تأکید کرد: «با توجه به اینکه هر دو تیم در ترکیب خود از بازیکنان جوانی سود می برند حتم دارم که بازی زیبا و با سرعت قابل قبولی را از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود. گرچه فکر می کنم استقلال برای فرار از شرایطی که برایش در جدول به وجود آمده نیاز مبرمی به برد دارد و باید بتواند در روزی که استقلال خوزستان باز هم نتیجه لازم را نگرفت ولی به صدر رفت مکان اول جدولی را بازپس بگیرد. هرچند که کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.»

کاپ

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

فیلم سریال آهنگ

دانلود آهنگ آذری