دلیل تاخیر در انتشار لیست اصلاحات

به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در همایش «انتهای جمهوری، بهارستان» که عصر امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد با بیان اینکه باید با حامیان دولت یکی بشویم و سعی کردیم تاکنون در این مسیر گام برداریم اظهار کرد: درباره لیست تهران بحث هایی شد و از ابتدا اعتقاد داشتیم که باید با حامیان دولت یک لیست را ارائه بدهیم و با توجه به رد صلاحیت های گسترده ضرورت این ائتلاف عینی تر شد.
 
وی افزود: در طول ۷ تا ۸ روز گذشته ما این مسئله را دنبال کردیم و اعتقاد داشتیم باید با اعتدالیون و جریان دولت ائتلاف کنیم و در روزهای اخیر ضرورت ائتلاف با حامیان دولت در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به تصویب رسید و دلیل تاخیر درارائه لیست هم همین بود.
 
عارف خاطرنشان کرد: وضعیت لیست تهران در مرحله نیمه نهایی قرار داشت اما به دلیل مذاکره با جریان حامی دولت ارائه آن به تعویق افتاد. امروز ما در مذاکره با حامیان دولت به نتایج خوبی رسیدیم و امیدواریم بتوانیم تا ساعت های آینده و یا انشاالله تا فردا لیست تهران را نهایی کنیم.
 
وی با بیان اینکه من از ابتدا طرح ائتلاف نسبی با بخشی از اصولگرایان را مطرح کردم اما پذیرفته نشد و مورد استقبال قرار نگرفت، گفت:  اما امروز طرح ائتلاف با حامیان دولت مورد پذیرش قرار گرفت و من از جوانان می خواهیم که شرایط فعلی را درک کنند چرا که ما می خواستیم لیست تهران کاملا اصلاح طلبانه باشد.
 
ادامه دارد… .
 
 

اس ام اس

خبرگذاری اصفحان