رمضانی: برای استقلالی‌ها سورپرایز داریم/توپالیدیس تقریباً با فوتبال ایران آشنا شده است

 

سعید رمضانی

سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش برای دیدار با استقلال گفت: لازم می‌دانم در ابتدا درگذشت اکبر دارستانی را به خانواده این مرحوم و اهالی ورزش تسلیت بگویم. اما در مورد بازی با استقلال باید بگویم که این دیدار برای تیم ما از حساسیت بالایی برخوردار است و بازیکنان نیز به خوبی توجیه شده‌اند که در این وضعیت حق امتیاز از دست دادن نداریم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان برای رویارویی با تیم بزرگی چون استقلال از انگیزه بالایی برخوردارند و پیروزی در این دیدار می‌تواند یک جهش خیلی خوب برای تیم ما باشد.

سرپرست تیم راه‌آهن در واکنش به این پرسش که آیا بازیکنان راه‌آهن از تغییرات کادفنی راضی هستند، چون به نظر می‌رسید آنها اصلاً از این موضوع استقبال نکرده‌اند، یادآور شد: به هر حال بازیکنان باید حرفه‌ای فکر کنند و تابع تصمیمات مالکیت باشگاه باشند. تغییرات در کادرفنی در هر تیمی اتفاق می‌افتد و این از خاصیت فوتبال است که بازیکنان خود را با هر شرایطی وقف دهند و فقط روی مسائل فنی تمرکز داشته باشند.

رمضانی درباره اینکه گفته می‌شود مربیان راه‌آهن و سرمربی آلمانی این تیم شناخت کاملی از تیم‌های لیگ برتری ندارند، گفت: این‌طور نیست که مربیان راه‌آهن شناختی از تیم‌های دیگر نداشته باشند. توپالیدیس چند هفته‌ای می‌شود که به ایران آمده و تقریباً با فوتبال ایران آشنا شده است. ضمن اینکه دستیاران وی نیز در آنالیز تیم‌های رقیب او را کمک خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به تیم استقلال و شرایط این تیم نیز تصریح کرد: استقلال یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و قطعاً برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آید. از این تیم به اندازه کافی شناخت داریم و امیدوارم با کسب یک نتیجه مناسب بتوانیم شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرپرست تیم راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که روز جمعه چند درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران استقلال قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: در این مورد توافقات لازم بین مدیران دو باشگاه انجام شده است. برای ما مهم کیفیت زمین بازی است که خوشبختانه ورزشگاه آزادی زمین مناسبی دارد و حتی اگر یکصد هزار هوادار استقلالی هم به ورزشگاه بیایند مشکل خاصی با این قضیه نداریم. این را هم بگویم که برای استقلالی‌ها در بازی روز جمعه سورپرایزی داریم که موقع بازی آن را خواهید دید.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

کیمیا دانلود

فستیوال فیلم