رونمایی از سامانه مدیریت فروش آرد توسط مدیرعامل بانک سپه

به گزارش جهان، محمدکاظم چقازردی در این مراسم ضمن اشاره به فرآیند شکل گیری تا رونمایی سامانه مدیریت فروش آرد، به تشریح مزایای این سامانه پرداخت و گفت: این سامانه علاوه بر ایجاد زمینه لازم برای مدیریت هرچه بهتر فروش آرد در کشور، فرصتی برای ارائه خدمات بانکی و تسهیلات با هدف بهسازی و نوسازی محیط نانوایی فراهم کرده است.

محمدکاظم چقازردی با بیان اینکه ارائه خدمات به نانوایان را موجب ارتقای بهداشت و کیفیت نان عنوان کرد که بر سلامت مردم اثرگذار خواهد بود، افزود: مایه مباهات است این بانک در حوزه خدمت به ملت شریف ایران فعالیت می کند.

رئیس هیأت مدیره بانک سپه خروج بانک سپه از تحریم را که در آخرین ساعات مذاکرات برجام انجام شد، محصول رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش و مساعدت کلیه ارکان نظام، تلاش و تدبیر ریاست محترم جمهوری و دستگاه دیپلماسی دانست و مراتب تقدیر و تشکر خود را از تیم مذاکره کننده کشورمان اعلام کرد.

وی گفت: بانک سپه به عنوان بانکی قدرتمند با برخورداری از نیروی انسانی با تجربه و توانمند و با قبول مسئولیت خود به عنوان یک بانک دولتی به ویژه پس از انقلاب اسلامی در تأمین مالی حوزه های مختلف اقتصادی اعم معادن، صنایع، نفت و… نقش مؤثری داشته است.

چقازردی در ادامه گفت: بانک سپه حدود 7 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی را به پروژه های حوزه های بالادستی نفت، مخازن، پتروشیمی تخصیص داده است. در بخش آب و کشاورزی نیز مشارکت در اجرای طرح های مهار و تنظیم آبهای مرزی و شبکه های اصلی و فرعی آبکشی و زهکشی را عهده دار می باشد و علاوه بر آن به منظور حمایت از صنایع داخلی در تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نقش مؤثری ایفا نموده است.

آلرژی و تغذیه

آپدیت نود 32