زیرساخت‌های گردشگری در حال توسعه است

به گزارش جهان به نقل از فارس از کرج، مسعود سلطانی‌فر امشب در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به میزبانی استان البرز که هم اکنون نیز در حال برگزاری است، ‌اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در بخش گردشگری توسعه زیرساخت‌های گردشگری با هدف جذب بیشتر گردشگر و مسافر و همچنین ارائه خدمات بیشتر است.
 
وی ادامه داد: در این راستا و برای بهبود در این زمینه اقدامات و طرح‌هایی در دست انجام است که می‌توانیم زیرساخت‌های گردشگری در کشور را تحولات اساسی مواجه کنیم.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کشور ما ایران دارای مراکز،‌ مناطق و طبیعت زیبا و جذابی است افزود: برای استفاده از این مناطق باید جذب گردشگر داشته باشیم و این مهم محقق نمی‌شود، مگر اینکه زیرساخت‌های گردشگری در این استان‌های مختلف کشور با تحولات اساسی مواجه شود.
 
سلطانی تصریح کرد: هم اکنون پروژه‌های مختلفی در حوزه گردشگری در سراسر کشور در دست اجرا است که این پروژه‌ها با اعتباراتی بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان اجرایی شده است.
 
به گفته وی همچنین هم اکنون ساخت 500 هتل در درجات مختلف را نیز در دست اجرا داریم که این مهم نیز توسط بخش خصوصی در حال انجام است.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به رشد گردشگری در دنیا خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود طی دو سال گذشته شاهد رشد گردشگری در دنیا بودیم که این آمار در دو سال گذشته در کشور ما چند برابر شده است.

دانلود فیلم جدید

فانتزی