غافلگیرشدن حنیف توسط ستاره استقلال/ تقلید پرویز مظلومی از پرسپولیسی‌ها

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر جشن تولد سیدمهدی رحمتی برگزار شد در حالی که از ساعت ۱۵ خبرنگاران و عکاسان مختلف به محل تمرین آمده بودند تولد کاپیتان تیم استقلال در غیاب اهالی رسانه و در رختکن برگزار شد و البته بازیکنان نیز برای دقایقی با وی شوخی می‌کردند.

 

رحمتی ضمن تشکر از بازیکنان تیم استقلال و در حالی که قرار بود کیک تولد وی به صورت خودش کوبیده شود در اقدامی عجیب آن را به صورت حنیف عمران‌زاده کوبید.

 

مدافع تیم استقلال که از این حرکت تعجب کرده بود برای دقایقی با تعجب به اطرافیان نگاه می‌کرد. هرچند عمران‌زاده سر و صورت خود را شست و وقتی بیرون از رختکن آمد کسی متوجه این اتفاق نشده بود.

 

* بعد از حضور رحمتی در زمین یک هوادار یک شاخه گل آبی‌رنگ به وی هدیه داد و سپس یک کودک خردسال که معمولا در فضای مجازی با شیرین‌زبانی از بازیکنان استقلال حمایت می‌کند برای دقایقی با رحمتی گفت‌وگو کرد. وی پس از دادن یک هدیه خطاب به رحمتی گفت تولدت مبارک سیدمهدی. آرزویم این است روزی سرمربی شوی که دروازه‌بان استقلال هم از او تشکر کرد.

 

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز تیم استقلال بود و بقیه بازیکنان در حل تمرین حضور داشتند.

 

* امین حاج‌محمدی به دلیل سرماخوردگی در زمین تمرین حاضر شد و ما با کسب اجازه از مربیان به رختکن رفتیم.

 

* پیش از شروع تمرین و قبل از جشن تولد کاپیتان تیم استقلال پرویز مظلومی و مجید صالح در خصوص دیدار با ذوب‌آهن با یکدیگر گفت‌وگو کردند. البته سرمربی استقلال که روز گذشته در نشست خبری اعلام کرده بود با رحمتی به خاطر گرفتن کارت زرد برخورد کرده است امروز با وی شوخی می‌کرد.

 

* کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی به شدت فعال است و به همین علت سر و صدای بسیار زیادی در اطراف تمرین استقلال به گوش می‌رسید.

 

 

* نماینده سایت مجموعه ورزشی آزادی امروز با حضور در محل تمرین استقلال برای دقایقی با فرزاد مجیدی پیرامون کیفیت زمین و امکانات این مجموعه صحبت کرد. مجیدی نیز خطاب به وی گفت زمین چمن و امکانات رختکن مجموعه خوب است و ما هیچ مشکلی با مسئولان ورزشگاه آزادی نداریم و از این بابت از آنها تشکر می‌کنیم اما پیشنهاد می‌کنم آنها یک زمین را به دو تیم ندهند تا کیفیت چمن پایین نیاید. این روزها پرسپولیسی‌ها هم در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند.

 

* بازیکنانی که به صورت ثابت در ترکیب روز گذشته استقلال حضور داشتند پس از ۳۰ دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند. بقیه بازیکنان در قالب دو گروه زیر نظر سیروس دین محمدی و مجید صالح تمرین کردند که مظلومی نظاره‌گر این برنامه‌ها بودند. دین‌محمدی در تمرین امروز برنامه‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته بود که از آنها می‌خواست با دقت به این برنامه‌ها توجه کنند. صالح نیز در بازی درون‌تیمی به همراه فرزاد مجیدی پا به توپ شد و خودش در مواقع لازم برنامه‌های تاکتیکی را اجرا می‌کرد. حدود ۲۰ نفر از طرفداران تیم استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

 

* تمرین فردای آبی‌پوشان تعطیل خواهد بود و استقلالی‌ها روز جمعه از ساعت ۱۱ برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری می کنند.

 

به هنگام ورود خبرنگاران در تمرین امروز مشکلاتی به وجود آمد و مسئولین حراست ورزشگاه آزادی اعلام کردند به درخواست پرویز مظلومی تمرینات استقلال در ورزشگاه آزادی مثل پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود البته سرمربی تیم استقلال هنگامی که متوجه حضور خبرنگاران در ورزشگاه آزادی شد اعلام کرد نمایندگان رسانه‌ها می‌توانند در محل تمرین شرکت کنند.

 

فارس

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

دانلود موزیک

مجله اینترنتی