قاچاق میوه در تهران کار حرفه‌ای‌ها است

به گزارش جهان به نقل از مهر، سیدحسین هاشمی در حاشیه نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد گزارش مهر از گشت شبانه میدان تره‌بار و کشف چندین تن میوه قاچاق اظهار داشت: با توجه به تولید میوه‌های مرغوب در کشور تعجب می‌کنم چرا میوه قاچاق و لوکس وارد می‌شود؟ و باید از ورود آن جلوگیری کرد. قطعا این افراد کانال‌های خاصی دارند و حرفه‌ای هستند که در این مورد باید جلوی مرزها را گرفت.
 
وی افزود: میوه، گوشت و مرغ شب عید ذخیره‌سازی شده و مردم نگران نباشند.
 
استاندار تهراندر پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در مورد هیات‌های خارجی و حضور آنها در استانداری برای سرمایه‌گذاری در پایتخت توضیح داد: تعاملات ما با کشورهای خارجی به صورت سرمایه‌گذاری مشترک است و درخواست‌های مورد نیاز خود را به این هیات‌ها گفته‌ایم، اما مهم‌ترین محور سرمایه‌گذاری در تهران، صنایع ‌های‌تک و نوسازی صنایع است که اتاق بازرگانی هم همکاری خوبی در این خصوص با ما دارد.
 
وی در مورد جزئیات جلسه امروز هم افزود: ۱۰۵ طرح و پروژه برای واگذاری معرفی شده و مصوب شد تا مدیران پایتخت تحت یک دوره آموزشی از نحوه واگذاری‌های پروژه‌ها به بخش خصوصی آشنا شوند و ماهی یکبار گزارش واگذاری‌ها را به استانداری ارائه کند.
 
هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه رئیس دادگستری استان تهران از خرید و فروش رأی در برخی شعب پایتخت خبر داده است، اظهار کرد: موضوع خاصی نبوده و تخلفات بسیار کوچک بود، اما مهم‌تر از آن این است که این انتخابات به نحو احسن و سالم برگزار شد و هیات‌های نظارت، انتخابات خبرگان و مجلس تهران را تایید کردند.

خبرگذاری اصفحان

دانلود فیلم خارجی