قلعه‌‌نویی: ۹۰ دقیقه موقعیت ساختیم اما گلزن نبودیم/ تراکتور شانس اول صعود است

خبرگزاری فارس: قلعه‌‌نویی: 90 دقیقه موقعیت ساختیم اما گلزن نبودیم/ تراکتور شانس اول صعود است

به گزارش خبرگزاری فارس امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان در نشست خبری اظهار داشت: به تیم پاختاکور بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. قبل از این دیدار یکی از بازیکنان ما ویزایش آماده نبود و به همین دلیل تغییراتی در تیم داشتیم و این تغییرات به ما ضربه زد.

وی ادامه داد: فوتبال خوبی مقابل تیم ازبکستانی بازی کردیم و در نیمه دوم عملا بازی یکطرفه بود و از شانس‌های خودمان استفاده نکردیم. یک قانونی نانوشته در فوتبال است که اگر توپ‌هایتان را به گل تبدیل نکنید بازی را واگذار خواهید کرد.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به این سؤال که بازیکنان تیم شما توانایی زیادی برای نزدیک شدن به دروازه تیم‌های حریف دارند، چرا در این دیدار اینگونه نبود، گفت: ما به دروازه حریف نزدیک شدیم و ۷-۸ موقعیت گل ایجاد کردیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که تراکتور در ۶ بازی آخر خود باختی نداشته و در ۸ بازی اخیر گل زده است، اما در این دیدار ناکام بود، عنوان کرد: امروز روز خوب ما نبود و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. از ابتدا تا دقیقه ۹۰ موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم. در ضمن بچه‌های ما خسته بودند و بازی‌های سنگینی را در لیگ پشت سر گذاشته بودند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارید، گفت: تراکتور شانس اول صعود است اما ما نباید زیاد هم خوشبین باشیم. شانس خوبی داریم. دو بازی خارج از خانه داشتیم و در دیدار برگشت باید هوشمندانه در سه بازی بعدی‌مان ظاهر شویم.

وی خاطرنشان کرد: تراکتور در بازی اول خود مقابل الجزیره ۴ گل به ثمر رساند اما باید بگویم در این دیدار شانس گلزنی‌مان از دیدار مقابل الجزیره بیشتر بود.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

تکنولوژی جدید