مجلس‌خبرگان پنجم ولایی‌تر است

به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه آخرین اجلاسیه دوره چهارم خبرگان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص ریاست مجلس خبرگان پنجم اظهار کرد: همه گزینه ها و اشخاصی که برای ریاست خبرگان مطرح می شود صرفا گمانه زنی رسانه ها است.
 
وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص مواضع  آیت الله یزدی و احترام وی به قانون در مورد انتخابات خبرگان دوره پنجم گفت: انتخابات مجلس خبرگان با امنیت، آرامش و حضور خوب مردم برگزار شد و مردم سالاری دینی به بهترین شکل ظهور و بروز کرد. بزرگان هم به خوبی نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پذیرفتند که این مسئله نشانه احترام آنها به رای ملت است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اکثریت قاطع اعضای خبرگان پنجم، ولایی و انقلابی هستند و من به طور قاطع می گویم که مجلس خبرگان پنجم ولایی تر و انقلابی تر است و در صحنه دفاع از حقوق ملت حضور پررنگ تری خواهد داشت.
 
وی در پایان در پاسخ به سئوالی در خصوص نقش خبرگان در بهبود شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: این مسئله از وظایف مجلس خبرگان نیست اما این نهاد به عنوان دیده بان نظام می تواند به مسیر پیشرفت، عدالت و تمدن سازی اسلامی کشور کمک کند.

سیستم اطلاع رسانی

فستیوال فیلم