مطهری:مجلس باید دولت را همراهی کند!

به گزارش جهان به نقل از فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران و سرلیست انتخاباتی صدای ملت در همایش صدای ملت که عصر امروز در سالن شهید شیرودی برگزار شد درباره علت راه‌اندازی جریان صدای ملت گفت: درد امروز فضای سیاسی کشور تعصبات گروهی است که به عنوان یک آسیب و بیماری محسوب می‌شود که انقلاب را از درون می‌خورد.
 
وی افزود: تعصبات و  اختلافات گروهی باعث تشتت شده است.
 
سرلیست انتخاباتی صدای ملت همچنین تصریح کرد: یک اختلاف هم اکنون بین جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی ایجاد شده است که یکدیگر را دشمن تلقی می‌کنند. اصولگرایان، اصلاح طلب را ضد انقلاب و اصلاح طلبان، اصولگرایان را مرتجع و عقب مانده می‌خوانند، این دیوار مصنوعی باید فرو بریزد.
 
وی با تشریح برنامه انتخاباتی خود عنوان کرد: صدای ملت می‌خواهد دیوار مصنوعی جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی را از بین ببرد، لذا در لیست صدای ملت افراد اصولگرا و اصلاح طلب خوش فکر قرار گرفتند.
 
مطهری در ادامه خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم راه سوم را پیاده کنیم، مجلس نیاز به خانه تکانی دارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به کسانی رای بدهیم که توانایی خانه تکانی داشته باشند، ما در لیست صدای ملت برای همه کمیسیون‌های تخصصی افرادی را قرار داده‌ایم و در همه حوزه ها کاندیدا داریم.
 
مطهری همچنین تاکید کرد: به اعتراف بسیاری از افراد متخصص، لیست صدای ملت از نظر کارنامه و تخصص از دو لیست دیگر برتر است.
 
وی با بیان اینکه به کسانی رای دهیم که توانایی نظارت بر اجرای قانون را داشته باشند عنوان کرد: کسانی می‌توانند بر اجرای قانون به درستی نظارت داشته باشند که با خلاف‌های مسئولان اجرایی مقابله کرده و وامدار دیگران نباشند. کسانی که به حمایت از افرادی پول گرفته و وارد مجلس می‌شوند نمی‌توانند به وظیفه نمایندگی عمل کنند و به دنبال آن با کسی که تخلف می کند نمی‌تواند، مقابله کنند.
 
مطهری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: زمانی که یک مسئول اجرایی کشور وام خود را سر کار می‌گذارد نمی‌تواند درباره عملکرد او از وی سوال پرسیده و یا وی را مورد استیضاح قرار دهد چرا که دچار رفیق بازی و رودربایستی شده است. کسی می‌تواند امر خود را اقامه کند که حرف مصالحه، ملاحظه کاری و رفیق بازی را در میان نداشته باشد و نقطه ضعف در او نباشد، همچنین این شخص و یک نماینده نباید بنده جام، مقام و پول و شهوت باشد. هر کسی نمی‌تواند ادعای مصلح بودن و اصلاح طلبی داشته باشد.
 
سرلیست انتخاباتی صدای ملت همچنین تاکید کرد: نماینده‌ای که کار او جایی گیر باشد نمی‌تواند در مقابل قانون شکنی‌ها قد علم کند.
 
مطهری با تاکید بر اینکه فرد آزاده را باید وارد مجلس کنیم تصریح کرد: به کسانی رای ندهیم که با اجرای برجام و ارتقای جایگاه ایران در دنیا مخالف هستند و یا مخالف خرید هواپیما در کشورند. گاهی برخی حرفهایی می‌زنند که اسباب خنده می‌شود می‌گویند ابتدا جایگاه را درست کنیم و بعد به سراغ هواپیما برویم در اینجا باید گفته شود که مردم ظرفیت خود را با کشورهایی مانند ترکیه مقایسه می‌کنند.
 
وی بر همین اساس یادآور شد: ناوگان هوایی کشور نیاز به بازسازی دارد، مخالفت کسانی که دچار هواهای نفسانی هستند ناشی از تعصبات گروهی است که به کشور آسیب می‌زنند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش افزود نماینده باید دولت را همراهی و کمک کند که ما توصیه می‌کنیم مردم به فهرست صدای ملت رای دهند. هر چقدر مشارکت بالا باشد مجلس پربارترین خواهیم داشت.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از کسانی که ادعای شفافیت مالی می‌کنند تعجب می‌کنم که این همه تبلیغاتی که در سطح شهر می‌زنند را با چه هزینه‌ای اجرا کردند آیا این هزینه‌های تبلیغاتی از منابع مشروع تهیه شده است؟ این همه بنرهای بزرگ با کدام هزینه در سطح شهر نصب شده‌اند؟
 
وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: این گروهی که ادعای شفافیت مالی می‌کنند از چه منابعی برای تبلیغات خود هزینه می‌کنند؟ چشممان را باز کنیم.
 
مطهری در خاتمه با بیان شعار لیست انتخاباتی صدای ملت عنوان کرد شعار ما رونق اقتصادی و سیاست داخلی است که در حال حاضر در هر دوی این گزینه ها دچار کاستی‌هایی هستیم.

دانلود سریال

قرآن