موضع بسیج دانشجویی درباره کارنامه دولت

به گزارش جهان، داوود گودرزی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در پاسخ به سئوالی مبنی موضع بسیج دانشجویی در قبال دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی نسبت به همه دولت‌ها و مجلس‌ها یک موضع دارد و آن هم نقد منصفانه بوده و حمایت از عملکرد درست و اساسی دولت‌هاست.

وی افزود: هر سازمان، ارگان و نهادی که بر اساس منافع انقلاب اسلامی و ملی گام بردارد، مورد حمایت سازمان بسیج دانشجویی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: هر کسی خارج از چارچوب‌های انقلاب اسلامی گام برداشته و قصد ضربه زدن به منافع ملی را داشته باشد ما در مقابل آن خواهیم ایستاد و با روشنگری و تبیین اجازه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم.

گودرزی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر ارزیابی دولت تدبیر و امید گفت: دولت نسبت به وعده‌های داده شده باید از تمرکز بیشتری برخوردار باشد؛ به نظر می‎رسد بخش عمده‌ای از وعده‌های دولت نسبت به مباحث اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی محقق نشده است.

وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید کارنامه خوبی در این مباحث از جمله وضعیت زندگی و معیشت بهتر برای مردم از خود نشان نداده است.

گودرزی ادامه داد: دولت تمرکز ویژه‌ای بر بحث مذاکرات و رفع تحریم داشت که به نظر می‌رسد باید به ظرفیت‌های درونی کشور توجه بیشتری شود زیرا قدرت اصلی همین مردم و جوانان تحصیلکرده هستند.

free download movie

موبایل دوستان