هیچ مشکلی در راه‌های استان البرز نداریم

به گزارش جهان به نقل فارس، عباس صفری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از فعالیت راهداران در محورهای مواصلاتی اسن استان اظهار داشت: توسعه خدمات راهداری در این استان یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: در این زمینه و با توجه به تردد بیشتر خودروها در این محورها لذا از تمامی امکانات این اداره‌کل استفاده شده است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز تأکید کرد: یکی از اقدامات انجام شده برای توسعه خدمات راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز استقرار اکیپ‌های راهداری در راه‌های این استان است.

صفری با اعلام اینکه اکنون هیچ گونه مشکلی در راه‌های استان البرز وجود ندارد و تردد در این محورها عادی است، افزود: هیچ‌گونه مشکلی در محورهای مواصلاتی استان البرز وجود ندارد و تردد در آن جریان دارد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به شروع دور دوم سفرهای نوروزی از مسافران می‌خواهیم جهت عبور از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

در ادامه این بازدید رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کرج نیز طی سخنانی با بیان اینکه توسعه خدمات راه به مسافران از مهمترین اولویت‌هایی بوده که در تعطیلات نوروز انجام شده است، افزود: 4 پایگاه راهداری در حاشیه آزادراه تهران – کرج مستقر هستند.

هادی پوستین‌دوز خاطرنشان کرد: بهتر است با توجه به شرایط جوی هموطنان برای عبور از محورهای کوهستانی از وضعیت جاده‌ها اطلاع داشته باشند.

وی ادامه داد: در این زمینه و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت راه‌ها هموطنان می‌توانند با شماره تلفن 33500005 تماس حاصل کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کرج بیان داشت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تمامی راهداران در‌ آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

آلرژی و تغذیه

مدرسه