واکنش عارف به رفتار غیرمتعارف هوادارانش

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دومین همایش تبلیغاتی اصلاح‌طلبان که عصر امروز در سالن حجاب برگزار شد، پس از اینکه پشت تریبون رفت با شعارهای غیرمتعارف هواداران روبه‌رو شد و در پاسخ به این شعارها گفت: شعار ما امید و آرامش است و به‌عنوان اصلاح‌طلب کوچک خواهش می‌کنم که رعایت این شعار را بکنید.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام فاطمیه(ع) به سر می‌بریم، درخواست دارم که در روزهای آینده و مناسبات بعدی رعایت این ایام را بکنید.
 
عارف افزود: خواسته شما در این مکان و در روز دوشنبه 20 خرداد 92 ائتلاف، ائتلاف، ائتلاف بود و امروز خواسته ما از شما 7 اسفند 94 حضور، حضور، حضور است. حضور شما نویدبخش آینده بهتری است که با اجرایی شدن سند چشم‌انداز پیشرفت کشور حاصل می‌شود. حضور شما مقدمه به فرجام رسیدن برجام‌های دیگر است.
 
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس افزود: بدانید که حضور شما مقدمه مجلسی است که در رأس امور باشد. حضور شما مقدمه مجلسی است که پاسخگوی مطالبات مردم باشد و مقدمه تشکیل مجلسی است که با اولویت به معیشت، اشتغال بپردازد، حضور شما مقدمه تشکیل مجلس امید است.
 
عارف افزود: امروز روز شما جوانان برای نقش‌آفرینی بیشتر در صحنه سیاسی کشور است. امروز باید نشان دهید که کاندیداهای مورد حمایت شما کسانی هستند که دغدغه‌ معیشت، منزلت و عزت کشور را دنبال می‌کنند.
 
وی با اشاره به روند تشکیل ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت افزود: پیام شما در خرداد 92 ائتلاف بود و نتیجه ارزشمند آن را درک کردیم و پیام بعدی بعد از خرداد 92 ائتلافی بزرگ بود که این ائتلاف خواسته جوانان عزیز کشور ما بود. ما صدای شما را شنیدیم و در دو سال گذشته در این مسیر حرکت کردیم و با تلاش در جبهه اصلاحات، احزاب و شخصیت‌ها به‌صورت جدی درس وحدت را در دستور کار خود قرار دادند و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شکل گرفت.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به شعار انتخاباتی گفت: شعار اجماع ائتلاف فراگیر اصلاحات امید، آرامش و رونق اقتصادی بود و ما با توجه به دستاورد ائتلاف 92، ائتلاف با حامیان دولت را به‌صورت جدی دنبال کردیم و هدف و راه مشترک ما ادامه خرداد 92 بود چرا که این راه بایستی ادامه پیدا می‌کرد.
 
عارف گفت: اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به‌صورت اجماعی به لیست 30نفره‌ای رسیدند که بنده افتخار می‌کنم که سرلیست این لیست 30نفره هستم. ما به آینده امید داریم و به راهی که از خرداد 92 با محوریت جوانان آغاز شده نیز اعتماد داریم. ما در گام دوم در اسفندماه 94 این راه را ادامه می‌دهیم و در ادامه مسیر و در گام‌های بعدی گزارش پیشرفت و دستاوردهای این ائتلاف را ارائه خواهیم داد. ما شرایط اقتصادی را درک می‌کنیم و شما می‌دانید که دولت در چه شرایطی کشور را به دست گرفت؛ میزان بدهی امروز دولت معادل عملکرد 20 سال بودجه عمرانی کشور است ولی ما با تشکیل مجلسی مقتدر و کارشناس امیدواریم که در سال‌های آینده گزارش‌های مثبتی را در خصوص حل مشکلات معیشتی، اشتغال و بحران‌های اجتماعی مانند اعتیاد به مردم ارائه کنیم.
 
وی با بیان “ما به امید زنده‌ هستیم” خاطرنشان کرد: زنده باد امید، زنده باد اصلاحات و زنده باد جمهوری اسلامی ایران. خطر قرمز ما، اطرافیانمان نیستند بلکه ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و حقوق مردم ماست.
 
کاندیدای ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که در دوران اصلاحات حتی یک مدیر ارشد نیز به‌دلیل اختلاس و فساد مالی محکوم نشد. ما حذف شدنی نیستیم و این خیال خام کسانی است که ندیده عملکرد آنها امروز برای ما روشن است. ما دلسوزتر از اصلاح‌طلبان برای انقلاب، نظام و کشور نمی‌شناسیم و برای پیروزی هیچ وقت به تخریب رقیب نمی‌پردازیم.
 
عارف در پایان خطاب به هواداران خود گفت: درخواست می‌کنم که روز جمعه به مسافرت نروید و در انتخابات 7 اسفند شرکت کنید و توصیه مؤکد من این است که در روزهای آینده با توجه به مناسبت‌هایی مانند ایام فاطمیه، رعایت شعار آرامش و امید را بکنید.

کیمیا دانلود

اندروید