واکنش مدیرعامل نفت به پرسپولیسی شدن بیرانوند؛ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

منصور قنبرزاده درباره انتشار خبری مبنی بر مذاکره شب گذشته با علی اکبر طاهری به صورت تلفنی درباره انتقال علیرضا بیرانوند و توافق در این ارتباط عنوان کرد: «من در طول روز با ده ها نفر به صورت تلفنی صحبت می کنم. آیا قرار است همه صحبت های تلفنی ام مذاکره برای انتقال بازیکن باشد؟»

وی ادامه داد: «درباره بیرانوند چندین بار حرف هایم را زده ام و دیگر هیچ علاقه ای ندارم تا حرفی بزنم. بهتر است در این باره سکوت کنم. هر چند که ما مواضع خود را قبلا گفته ایم.»

مدیرعامل باشگاه نفت در پاسخ به این پرسش که آیا انتقال بیرانوند به پرسپولیس منتفی است تاکید کرد: «در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و ترجیح می دهم حرفی در این باره نزنم.»

قنبرزاده با انتقاد از رفتار برخی مدیران باشگاه ها در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: «ما قبلا هم گفته بودیم. اگر باشگاهی بدون اجازه از ما با بازیکنان نفت تهران مذاکره کند از بازیکن و همچنین مدیر آن باشگاه به کمیته انضباطی شکایت می کنیم. این رفتار با اخلاق حرفه ای فوتبال منافات دارد و به نظرم مدیران ما باید در روابط کاری خود تجدیدنظر کنند. شاید بهتر باشند آنها دوره آموزشی ببینند چرا که مدیریت یک باشگاه قبل از هر چیز باید اخلاق حرفه ای را بلد باشد.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این جملات به طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس طعنه می زند، گفت: «خیر. من اسمی از شخص خاصی نمی برم. باشگاه های دیگری هم بودند که با بعضی از بازیکنان ما ارتباطی گرفته بودند و مراوده هایی داشتند. وقتی مسئول درجه ۴ یا ۵ یک باشگاه تا ۳ بامداد با بازیکن ما چت می کند دیگر چه حرفی باقی می ماند. این رفتار حرفه ای نیست. ما باید بدانیم فوتبال علاوه بر مسائل فنی و تاکتیکی و تکنیکی چیزهای دیگری را هم در خود دارد.»

کاپ

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

وبلاگ اطلاعات

ابدیت نود 32