ولایتی با همتای روسی خود دیدارکرد

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز سه شنبه 13 بهمن ماه با رئیس موسسه مطالعات استراتژیک روسیه و مدیران و مسئولان آن دیدار و در خصوص مهمترین موضوعات راهبردی و استراتژیک بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
 
در این دیدار که سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، فروزش و ملایک معاونین مرکز تحقیقات استراتژیک، چگنی زاده استاد دانشگاه و شوری کارشناس مسایل روسیه حضور داشتند و در ارتباط با کنفرانس همکاری های ایران و روسیه در شرایط ژیوپلتیک مدرن که روز چهارشنبه 14 بهمن در روسیه برگزار خواهد شد، نیز تبادل نظر صورت پذیرفت.
 
در این دیدار رشتینکوف رئیس موسسه ضمن ابراز خرسندی از حضور ولایتی به عنوان شخصیتی شناخته شده در عرصه بین المللی و تاثیرگذار در مسایل مرتبط با روابط دو جانبه اظهار امیدواری کرد که اجلاس روز آینده بتواند با بررسی مهمترین موضوعات راهبردی نقش بهتر و تاثیر گذارتری را در توسعه روابط دو طرف برجای گذارد.
 
ولایتی هم ضمن تشکر از رئیس موسسه مطالعات استراتژیک روسیه به دلیل دعوت به عمل آمده گفت: دو مرکز تحقیقات ایران و روسیه می توانند به دلیل نقش و جایگاه مهمی که در موضوعات راهبردی و استراتژیک در دو کشور دارند، توسعه روابط را در مسیری که امروز در تاریخ روابط دو کشور بی نظیر است بررسی و تسهیل کنند.
 
وی با اشاره به سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری در ارتباط با نگاه به شرق افزود: مقامات عالی دو کشور عزم جدی برای توسعه همه جانبه روابط دارند و اینگونه مباحث و رفت و آمدها می تواند در این زمینه بسیار حایز اهمیت باشد و امیدوارم اجلاس فردا در این زمینه نقش تاثیرگذار خود را ایفا کند و دو کشور در مسیر بازگشت ناپذیر روابط استراتژیک، راهبردی و بلند مدت عزم جدی دارند.
 
قرار است صبح روز چهارشنبه 14 بهمن ماه کنفرانس همکاری های ایران و روسیه در شرایط ژیوپلتیک مدرن به ابتکار موسسه مطالعات استراتژیک روسیه برگزار شود.

دانلود موزیک

مجله اتومبیل