پرداخت صدقات الکترونیکی می شود

به گزارش جهان به نقل از مهر، مهندس سید پرویز فتاح در گردهمایی سراسری مدیران مرکز آموزش و پژوهش این نهاد با بیان اینکه اگر فکر و ذهن نیروی انسانی تغییری نداشته باشد این نهاد متحول نخواهد شد افزود: رویکرد اصلی ما برای تحول در این نهاد نگاه دینی، انقلابی، علمی، فنی و هوشمندانه و مردمی است که تا نتیجه نهایی آن را دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: قدم نخست برای تحول در کمیته امداد که ما آن را حرکت بزرگ می دانیم آموزش است چراکه موجب افزایش کارایی و بهره‌وری می‌شود. کمیته امداد طی سال های گذشته تجربیات خوبی در زمینه های مختلف کسب کرده است که باید از این تجربیات بهره کافی را ببریم.

فتاح با تاکید بر نحوه برخورد صحیح امدادگران و مسئولان با مددجویان تحت حمایت،ادامه داد: ما باید از نزدیک مشکلات مددجویان را رصد تا بتوانیم به درستی آنان را درک کنیم.این روند کلیشه ای که با دادن مقداری پول به خود بقبولانیم وظیفه خود را در قبال یتیمان انجام داده ایم بسیار غلط و اشتباه است چرا که حضور در کنار یتیمان، مهربانی، همراهی، همدلی، شادکردن و زندگی کردن همراه یتیم در کنار تامین مخارج زندگی اوست که مورد تاکید خداوند است  و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت حفظ روحیه جهادی و انقلابی در کمیته امداد اشاره و عنوان کرد: انقلابی عمل کردن حد و مرز ندارد. نهاد حمایتی کمیته امداد باید وقف مددجویان باشد، به عبارت دیگر باید در رسیدگی به افراد تحت پوشش آن از هیچ تلاشی دریغ نکند.

رئیس کمیته امداد در ادامه به قدمت و فرسودگی صندوق های صدقات در سطح شهر گفت: امروزه مردم به‌ جای پول نقد، کارت‌بانکی به همراه دارند بنابراین ما روش‌هایی را برای پرداخت الکترونیکی صدقات طراحی کردیم بطوریکه پرداخت صدقات الکترونیکی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نهاد باید در همه ابعاد و حوزه ها دچار تحول شود گفت: تغییر در شیوه پرداخت و جذب کمک های مردمی به محرومان و نیازمندان یکی از این روش ها است که بزودی شاهد تغییرات اساسی در این حوزه ها خواهیم بود.

در ادامه این گردهمایی از نظام جامع آموزش، پژوهش و آموزشهای مجازی این مرکز رونمایی شد.

استخدام

پرشین موزیک