پیام نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین

متن پیام به شرح زیر است: فرا رسیدن سال نو و بهارپرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به همه هموطنان و همکاران عزیز در سراسر کشور عزیزمان تبریک عرض می نمایم ،از خداوند بزرگ سالی سرشارازبرکت و موفقیت رابرای شماعزیزان ارزومندم.

خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق داد سال ٩۴ را با موفقیت پشت سر بگذاریم. یکی از موفقیت هایی که در روز های پایانی سال و دراستانه سال نورقم خورد صدورمجوز نهایی فعالیت از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به موسسه اعتباری کاسپین بود که لازم است این موفقیت بزرگ را به همه هموطنان، مدیران و همکاران عزیز تبریک عرض نمایم وازاعتماد بانک محترم مرکزی به این موسسه صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

بی شک همه موفقیت‌ها یاری خداوند سبحان ودرسایه لطف حضرت ثامن الحجج و با تلاش و کوشش مضاعف هیات مدیره محترم وهمکاری سهامداران عمده موسسه بخصوص جناب اقای تفکر و پایین‌محلی ودیگر تعاونی‌های اعتبار تجمیعی و همه همکاران محترم در شعب که با وحدت و یکدلی در جهت رشد و اعتلای موسسه گام برداشتند محقق گشت بنابراین جا دارد مراتب سپاس وتشکرخودرا ازاین عزیزان نیزاعلام دارم .

براین اساس به حول و قوه الهی سال ٩۵ سال شکوفایی برای موسسه اعتباری کاسپین خواهد بود و این مهم قطعا با همراهی مشتریان وهمت همکاران عزیز در جهت سوداوری ، امنیت خاطر سپرده گذارن و تبدیل دارایی ها به درامد به ثمر خواهد نشست.
سال ٩۵ از این حیث برای موسسه اعتباری کاسپین نوید‌بخش است که در این سال تحول و ایده های نو ارایه خدمات نوین بانکی با حفظ وحدت و یکپارچگی تعاونی‌ها در دستورکار مدیریت و هیات مدیره موسسه قرارگرفته است وامیدواریم خداوند بزرگ ما را در راه رسیدن به این اهداف یاری نماید.

ذکریا متحمل
مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

خرم خبر

ورزش و زندگی