پیشنهاد فوق العاده برای سرمربی پرسپولیس/ خودی ها در انتظار جدایی پروفسور!

 

به گزارش بانک ورزش، علی اکبر طاهری طی هفته های اخیر از تمدید قرارداد برانکو صحبت کرده و از هواداران خواسته نگران این موضوع نباشند. این در حالی است که حسین عبدی در مصاحبه های مختلف اعلام کرده فعلا قصدی برای تمدید قرارداد برانکو ندارند و حرفی در این خصوص زده نشده است.
هواداران پرسپولیس حسابی از تیم برانکو راضی هستند و پس از مدت ها با تیم محبوب شان آشتی کرده اند و با حضور در ورزشگاه از تیم جنتلمن کروات حمایت می کنند اما مدیران این تیم چندان رغبتی برای تمدید قرارداد او نشان نمی دهند. شاید مسوولان باشگاه سرخ پایتخت تصور می کنند همیشه وقت برای تمدید قرارداد برانکو هست و آنها تا پایان لیگ فرصت این کار را دارند اما نمونه ای اروپایی کافیست تا هواداران این تیم نگران باشند. گواردیولا با وجود اینکه تا پایان فصل با بایرن قرارداد دارد، برای فصل بعد با منچسترسیتی به توافق رسیده است. برانکو نیز می تواند با وجود قرارداد داشتن با پرسپولیس، با تیم دیگری وارد مذاکره شود و حتی قرارداد ببندد.
باید منتظر ماند و دید مسوولان پرسپولیس می توانند آرامشی که پس از مدت ها به خاطر حضور برانکو به سراغ تیم شان آمده را حفظ کنند و با تمدید قرارداد پروفسور، حمایت هواداران را نگه دارند یا خیر.
نگاهی به وضعیت پرسپولیس در چند سال اخیر، بزرگی کار برانکو را به همگان ثابت خواهد کرد. قرمزپوشان هر ساله با بازیکنانی به مراتب نامدارتر از بازیکنان امسال در رده های پایین جدول قرار می گرفتند اما برانکو با جوانانش دست به کاری زده که سرخ دلان سال ها منتظرش بودند. آنها نمی خواهند به همین راحتی و به خاطر غفلت برخی از مدیران، مربی ای که مدت ها انتظارش را می کشیدند از دست بدهند.
قطعا تمدید نکردن عمدی قرارداد سرمربی ای که منتظر پیشنهاد پرسپولیسی هاست، کار را برای مدیران این تیم سخت خواهد کرد. کافیست به یاد بیاوریم وقتی علی دایی – که نتایجش با سرخپوشان به هیچ عنوان قابل قبول نبود – از تیم کنار گذاشته شد، جو ورزشگاه تا چند ماه علیه سرمربی های بعدی پرسپولیس بود. حالا برانکو در جایگاه علی دایی است با این تفاوت که محبوبیتش چندین برابر شهریار شده و هوادارانی دارد که برایش حنجره پاره می کنند. او البته مخالفانی در باشگاه دارد اما آنها خوب می دانند نباید در حال حاضر به مربی محبوب هواداران کاری داشته باشند. به همین خاطر آنها منتظر لغزشی از سوی برانکو هستند تا دلیلی برای تمدید نکردن قرارداد سرمربی کروات داشته باشند و جای او را در تیم بگیرند.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

پرس نیوز

مرجع سلامتی