چهره های انتخاباتی تحریم شده از سوی بی بی سی بالاترین رای را کسب می کنند

 

چهره های انتخاباتی تحریم شده از سوی بی بی سی بالاترین رای را کسب می کنند/ تعریف دشمن به دلیل طمع استآیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به تغییر موضع انگلیسی ها در موضوع انتخابات ایران اظهار داشت: انگلیسی ها در گذشته رویکرد تحریم انتخابات را در دستور کار رسانه های خود قرار می دادند اما در این دوره ارائه لیست انتخاباتی از سوی آنها و در خواستشان مبنی بر رای ندادن به برخی از چهره های شاخص و شناخته شده انقلاب، نشان از مصاف مستقیم آنها با جریان ارزشی کشور است.
وی در ادامه افزود: علی رغم اصرار رسانه ای پیر خرفت استعمار انگلیس، مردم به چهره هایی که انگلیس می گوید به آنها رای ندهید، رای می دهند و آنها را در صدر لیست انتخاباتی خود قرار خواهند داد.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: کسانی که می خواهند بصیرت را بیابند این جمله امام (ره) را به یاد آورند که ایشان فرمودند اگر دیدید دشمنان از شما تعریف می کنند بدانید که دشمن طمع کرده است و اگر دشمنانتان از کسی بد گفتند حاکی از آن است که ضرری از آن جانب، متوجه شان شده است.
امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: بر اساس معیاری که امام خمینی (ره) از خود برای ما به جا گذاشت، ان شاالله مردم به چهره های تحریم شده انتخاباتی بی بی سی بالاترین رای را خواهند داد.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

اخبار دنیای دیجیتال

فستیوال فیلم