بازدید هیات رسانه ای گرجستان از دانشکده خبر جمهوری اسلامی

photo_2016-03-07_18-36-59

به گزارش افق هیات رسانه ای گرجستان امروز در دانشکده خبر از بخش های مختلف آن از قبیل کتابخانه ،کافه خبر دانشکده ،استدیو گویندگی ،اتاق نور و … بازدید کردند .

این گروه رسانه ای  در کارگاه های آموزشی و تخصصی دانشکده خبر با موضوع نقش برنامه ریزی و مدیریت خبر در تعامل بیشتر رسانه ها (سطح بین المللی و منطقه ای) و با حضور استاد روغنی ها ،مدیر عامل موسسه ایران حضور یافتند.

این کارگاه تخصصی در خصوص اهداف رسانه، نقش خبرنگاران ، اهمیت برقراری مستمر بین کشورها ، نقش افکار عمومی و همچنین تاثیر رسانه ها در اقتصاد ،فرهنگ و سیاست  صحبت شد.

در پایان این بازدید هیات رسانه ای گرجستان به روزنامه ایران  رفتند و از بخش های مختلف این موسسه رسانه ای از قبیل بخش بهداشت و سلامت، سیاست داخلی و خارجی و … دیدن کردند.

پیش از این هیات هایی همچون افغانستان و الفرات  هم از دانشکده خبر بازدید کرده بودند و رضایت خود را از کارگاه های آموزشی این دانشکده اعلام کرده بودند.

دانشکده خبر تنها مرکز تخصصی در حوزه خبر و رسانه در خاورمیانه است که در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و امکان صدور گواهی نامه معتبر شرکت در دوره را دارد که اینگواهینامه مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می‌باشد. دانشکده خبر تنها دانشکده در کشور است که مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت را دارد و مدارکصادر شده از سوی این دانشکده پس از تایید وزارت امور خارجه در سراسر دنیا معتبر هستند.

 

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

بازی آزاد