توصیه انتخاباتی آملی لاریجانی به مردم

به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی شنبه‌شب در همایش انتخاباتی حماسه حضور که با حضور گسترده مردم در مسجد جامع شهرستان نکا برگزار شد، با اشاره به حفظ نظام به‌عنوان والاترین عبودیت درراه خدا بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی که یک نظام منصوب به اهل‌بیت و شیعی است حفظ آن در این دنیا به‌عنوان بالاترین عبادت تلقی می‌شود.

وی انتخابات را به‌عنوان بخشی از عبودیت در جامعه اسلامی تلقی کرد که قدم نهادن در این راه باید برای حفظ نظام اسلامی، رضای خدا و سرنوشت کشور باشد لذا باید هوشیارانه و آگاهانه در این مسیر گام برداریم.

رئیس قوه قضائیه بابیان اینکه ایران پایگاه ارسال پیام ائمه در جهان است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به پشتوانه نظام و ولایت‌فقیه به‌عنوان پایگاه ارسال پیام ائمه اطهار در جهان شناخته شد که حضور در انتخابات جهت سرنوشت کشور می‌تواند به ترویج و پخش روایات ائمه و اطهار در دنیا کمک کند.

به گفته لاریجانی در حال حاضر مشکلات بسیاری اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و …در جامعه حکم‌فرما است لذا باوجود تمامی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات و بهبود وضعیت زندگی مردم در جامعه باشند.

وی با تأکید بر پیگیری مشکلات فرهنگی در جامعه اسلامی اظهار کرد: مسئله‌های فرهنگی در کشور باید به‌صورت جدی پیگیری شود چراکه تمامی چالش‌های سیاسی، اجتماعی ما در عصر حاضر منشأ فرهنگی در جامعه دارد که نیازمند راهکاری جدی از سوی مسئولان و مسئولان امور فرهنگی در سطح کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش ولایت‌فقیه در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: ولایت‌فقیه رکن رکین انقلاب اسلامی است درواقع مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از علوم دینی، صداقت، شجاعت و خلوص امام راحل توانسته تاکنون دوام انقلاب اسلامی را رقم بزند به‌طوری‌که در بحران‌های مختلف کشور را انسجام واز پیچ‌وخم‌ها عبور کردند.

رئیس قوه قضائیه گفت: صلابت مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب و آن‌ها را همچنان سابق در هدف شومشان ناکام گذاشت.

لاریجانی افزود: امنیت، ثبات و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون تدابیر و صلابت مقام معظم رهبری در عرصه‌ها هستیم درواقع اگر تدابیر اندیشمندانه مقام معظم رهبری نبود قطعاً امروز شاهد اقتدار، امنیت و آرامش کشور در ابعاد مختلف کشور نبودیم.

وی ادامه داد: مردم برای آینده کشور با ورود بصیرانه اهمیت قائل هستند درواقع بار دیگر با حضور هوشیارانه، آگاهانه و تصمیم قاطع خود در سرنوشت کشور بار دیگر توجه جدی خود را به توسعه، پیشرفت و اقتدار نظام نشان می‌دهند.

free download movie

ترانه