حاشیه دیدار استقلال – راه آهن

به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم راه آهن و استقلال با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

– محمود گودرزی وزیر ورزش در اوایل نیمه دوم از وضعیت برخی نقاط ورزشگاه آزادی دیدن کرد.

– یکی از آنالیزورهای باشگاه پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران قرار داشت.

– پیش از آغاز نیمه دوم بازی، محمد فنایی ناظر داوری بازی از کادرفنی استقلال بابت اینکه چرا از وسط زمین برای رسیدن به نیمکت استفاده می کنند انتقاد کرد و از آنها خواست زمین را دور بزنند.

– در اوایل نیمه دوم این دیدار یک نارنجک دستی در ورزشگاه آزادی منفجر شد.

– محمد عباس زاده بازیکن راه آهن و سابق پرسپولیس ظاهرا سورپرایز ویژه ای برای این دیدار داشت که نتوانست آن را عملی کند. این بازیکن وقتی تعویض شد مشخص شد که پیراهن پرسپولیس را زیر پیراهنش پوشیده بوده تا در صورت گلزنی آن را به نمایش بگذارد. او بعد از تعویض توسط حاضران در ورزشگاه هو شد و بعد از آن استقلالی ها شعارهایی علیه پرسپولیس دادند.

– بلندگوی ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی را 35 هزار نفر اعلام کرد.

– در دقیقه 80 این دیدار وقتی توپ به طرز مشکوکی به سینه میثم مجیدی برخورد کرد، تقریبا تمامی نیمکت نشینان راه آهن به هوای اعلام پنالتی به سود تیمشان از جای بلند شدند و بعد از اینکه متوجه شدند پنالتی اعلام نشده به داور بازی معترض شدند.

– در پایان این دیدار مهدی رحمتی با بازیکنان استقلال به سمت هواداران استقلال رفت و از آنها تشکر کرد.

– روی نیمکت استقلال در این دیدار آرش برهانی، وحید طالب لو، جابر انصاری، پروپئیچ، مهدی مومنی، میثم مجیدی، جابر انصاری و شیحی قرار داشتند و روی نیمکت راه آهن نیز ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، فرزاد آشوبی، مجید حسینی، سباستین استراندول، محمدرضا سلیمانی و آنتوس سولومو قرار داشتند.

مرجع سلامتی

گیم پلی استیشن