خریدار پرسپولیس از نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی افق متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

برما گذشت نیک و بد اما تو روزگار فکری به حال خویش کن این روزگار نیست

در ایران عزیز اسلامی بودند ، هستند و خواهند بود شخصیت های فراوانی که صندلی مسولیت و خدمت را صرفا برای ادای وظیفه ملی و خدمت صادقانه به ایرانیان سوار شده اند و اجازه بلعکس شدن این مهم را نداده اند . شخصیت هایی که بدون چشم داشت مالی برای حل معزل جدی و پایدار پا به عرصه خدمت گذاشته و از تهمت ها و تهدیدها و توهم های ناشی از مافیای خود ساخته که بعضا با توهم های رسانه ای دارای ساختار نیز تلقی شده اند نهراسیده اند و میدان خدمت به مردم را به آسایش خود ترجیح نداده اند.

به رسم فرهنگ ایرانی که نمود آن در جمله به یاد ماندنی هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید بروز یافته است یادآور می شوم برای رفع مشکلات یک صنعت مهم پا به عرصه خدمت گذاشتم و در این راه جز خدمت به مردم و جوانان شایسته این سرزمین به چیز دیگری نمی اندیشم.

منتقدانی که به رسم معمول هیچ فردی را خارج از حلقه های به اصطلاح مافیایی خود برنمی تابند این بار نیز این فرزند کوچک و این خادم کوچکترین ملت ایران را مورد عنایت قرار داده و از هیچ تهمتی در آستانه ورود به یک رقابت انتخاباتی محروم نکرده اند حال آن که آنچه ایشان دارند حتما سایرین هم دارند ولی آنچه سایرین دارند، ایشان قطعا نداشته و ندارند.

صنعت فوتبال به عنوان یکی از صنایع ارزشمند و پرآتیه ایران عزیز اسلامی است و نیازمند نگاهی مدرن و اقتصادی و بر مبنای مدیریت نوآورانه اقتصادی است. فوتبال سیاست نیست، صنعت فوتبال هم سیاسی نیست و اسیر سیاست بازی های معمول نیز نباید باشد، هرچند تعامل با نهادهای موثر در توسعه این صنعت عظیم موضوع دیگری است.

در این وانفصای به اصطلاح رقابت برای خدمت، هرکس که بخواهد قدم در راه خدمت به جوانان و صنعت پرشور و مورد علاقه یشان بگذارد و یاری گر این عرصه باشد اهتمامی عجیب برای ریشه کن کردن مفهوم خدمت از این دارو دسته سر می زند و راه های فراوانی حذف وی آزموده خواهد شد.

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم، آزار مکش از پی آزردن من

حال که معتقدم مدیران موفق اقتصادی که بارها در بدترین شرایط ممکن توانسته اند راهکارهای جدید را برای کسب موفقیت ارئه دهند بازهم می توانند با الگوهای جدید و با ایجاد تفکری نو در ساختار صنعت فوتبال کشور، مشکلات همیشگی این صنعت که نحوه سودآوری است را به طور کامل در یک دوره کمتر از ۱۰ ساله حل نمایند و این نیازمند تغییر جدی در نگاه حاکم بر این صنعت در کشور است.

اینجانب در نهایت تواضع معتقدم فضاهای مختلفی برای خدمت به ایران عزیز وجود دارد و حال آن که بزرگان این بخش از کشور نیز ظاهراً ادامه همین راه را به صلاح ندانسته اند، بنده سرتعظیم براین موضوع فرودآورده و استعفای خود را از کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارم

امیدوارم ایران همیشه سرافراز ما پایدار و سرشار از موفقیت های روز افزون باشد. ایرانی در خود ایرانی ایرانی آرزوی ماست.

با احترام فراوان .. علیرضا معظمی نیا

بیست و پنجم اسفند ماه سال یکهزار و سیصدونود چهار

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

تکنولوژی جدید

خبر اسلامی