در 2.5 اخیر روزانه 200نفر بیکار شدند

به گزارش جهان به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در همایش جوانان فاطمی که عصر امروز در مؤسسه سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: همه جوانان مجلسی می‌خواهند که هیات عالی واگذاری نباشد. مجلسی می‌خواهند که در تراز انقلاب، اقتصاد ما را قدری سامان بخشد.
 
وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مسائلی که انقلاب در آن رسوخ نکرده است موضوع اقتصاد است، اقتصاد ما انقلابی نشد که پدر اقتصاد کشور در بیاید.
 
بذرپاش در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: اقتصاد ما انقلابی نشد که هر روز جوانان ما بیکار شوند و واردات بی‌رویه و میلیارد دلاری از روسیه و سنگاپور داشته باشیم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: اگر قدری محدودیت را در صنعت پذیرفتیم و قدری دلسوزانده شده است برای این است که محرومیت‌های ناشی از تحریم برداشته شود. کسانی که در صحنه آمدند بیایند و 26 میلیارد دلار قاچاقی که به صورت سالانه وارد کشور می‌شود را پاسخگو باشند.
 
بذرپاش همچنین یادآور شد: در طول 2.5 سال اخیر 90 درصد واردات ما از چین افزایش پیدا کرد آنگاه می‌گوییم چرا تولید کشور پایین می‌آید و یا بیکاری هر روز افزایش پیدا می‌کند.
 
وی با اعلام اینکه در 2.5 سال اخیر روزانه 200 نفر از شاغلان کشور بیکار می‌شوند، خاطر نشان کرد: اگر بخواهند به خاطر انتقاد و اعتراض به بیکاری روزانه این تعداد از شاغلان ما که تاسف‌بار است انگ تندروی بزنند درست نیست. مجلس آینده اینگونه نخواهد شد. مجلس آینده، مجلسی است که حرف خود را بزند نه اینکه به لایحه پولی شدن مدارس رای بدهد، محال است که پس از انتخابات یا در مجلس بعدی به لایحه پولی شدن مدارس رای بدهیم.

مد روز

آخرین اخبار ورزشی