شرایط جدید خرید مسکن مهر اعلام می‌شود

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، احمد اصغری مهر آبادی در آئین بهره برداری از یک هزار و 438 واحد مسکن مهر در مهرشهر دزفول اظهار داشت: دولت با همکاری بخش‌های مختلف کشور به تکمیل تمام طرح‌های مسکن مهر توجه ویژه دارد.
 
وی افزود: طبق قرار داد با بانک‌های عامل از ابتدای اجرای طرح‌های مسکن مهر در مجموع دو میلیون و 216 هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته می‌شود.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: تا کنون یک میلیون و 880 هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح گردیده و قدم‌های خوبی در جهت تکمیل این طرح در کشور برداشته شده است.
 
وی گفت: بیش از 340 هزار واحد مسکن مهر نیز در سرتاسر کشور در حال ساخت است که مراحل نهایی اجرا را طی می‌کنند.
 
مهر آبادی بیان کرد: پیش بینی می‌شود این تعداد از خانه‌های مسکن مهر نیز تا انتهای سال آینده به بهره برداری برسد تا تعهدادت دولت در ساخت مسکن مهر به پیسرفت خوبی برسد.
 
وی افزود: طبق مصوبه جدید هیئت دولت شرایط چهارگانه متقاضیان مسکن مهر و دستور العمل‌های آن را به استان‌ها ابلاغ شده و ظرف یک هفته آینده شرایط جدید خرید مسکن مهر اعلام می‌شود.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: از روز دوشنبه اطلاعات مربوط به مسکن‌های مهر نظیر واحدهای بدون متقاضی و وضعیت دقیق طرح‌ها، قیمت تمام شده و سهم پرداخت شونده از سوی متقاضی اعلام و متقاضیان از شرایط جدید خرید مسکن مهر مطلع خواهند شد.
 
وی گفت: برای ثبت نام و تحویل این واحدهای مسکن مهر دو شرط تاهل و عدم برخورداری از امکانات دولت و زمین‌های مسکونی نیاز بوده است.
 
مهر آبادی بیان کرد: که اگر فروش تمام واحدهای باقیمانده توسط افراد دارای این دو شرط به پایان نرسید تمامی شروط نیز حذف و پروژه‌های فاقد متقاضی نیز واگذار می‌شوند.
 
وی افزود: دولت به رفع تمام کمبود‌ها و تححویل مسکن‌های مهر در کمترین زمان ممکن توجه و تاکید فراوان دارد و به زودی برنامه‌های مختلفی را در این حوزه اجرا می‌کند.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: شرایط جدید خرید واحد‌های مسکن مهر به صورت کامل در پایگاه اطلاع رسانی مربوط اعلام و به مدت یک ماه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بازی آزاد

لردگان