ضد انقلاب پای سفره آل سعود

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وطن‌فروشی ضد انقلابیون مدعی وطن‌پرستی و خوش‌خدمتی آنها به دشمنان ملت ایران همچنان ادامه دارد و آخرین مورد آن، حضور علی‌رضا نوری‌زاده از ضد انقلابیون لندن‌نشین در جشنواره مخصوص آل سعود با عنوان الجنادریه در نزدیکی ریاض است. نوری‌زاده همواره بین لندن و واشنگتن و شهرهای دیگر در حال تردد است تا به جوسازی علیه  انقلاب اسلامی و خوش‌خدمتی به دشمنان ملت ایران ادامه دهد.
 

نوری‌زاده که از جمله میهمانان ویژه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه آل سعود در جشنواره موسوم به الجنادریه در سال جاری میلادی به شمار می‌رود، گفت‌‌وگویی با خبرگزاری رسمی سعودی انجام داده است که طی آن خود را در مقام نمایندگی ملت ایران قرار داده و مدعی شده است ملت ایران برای ملک سلمان و حکومت سعودی ارزش و احترام قائل هستند.
 
وی ادعا کرده است اندیشمندان ایرانی از آنچه نظام ایران انجام می‌دهد، ابراز شرم می‌کنند.
 
نوری‌زاده بدون اشاره به جنایات بی‌شمار آل سعود و کشتار وحشتناک مسلمانان بیگناه در مناطق مختلف به ویژه سوریه به دست تروریست‌های مزدور اجاره‌ای و ادامه ویرانی و کشتار در کشور فقیر عربی یمن توسط حاکمان عربستان و همچنین کشته شدن هزاران حاجی بیگناه به سبب سوء مدیریت و ضعف سعودی‌ها در موسم حج اخیر مدعی شد «ملت ایران برای پادشاهی و حکومت سعودی احترام قائل هستند و همه علاقه دارند که برای ادای مناسک حج و عمره به دور از شعارهای سیاسی و ایجاد هرج و مرج وارد سرزمین حرمین شریفین شوند».
 
وی ادعا کرد الجنادریه تصویر واقعی از پادشاهی عربی سعودی قرار می‌دهد که همه تحت چادر گفت‌وگو در اوج مترقی‌بودن و میانه‌روی و اعتدال دور هم جمع می‌شوند.
 
نوری‌زاده با حمایت از سیاست‌های تنش‌آفرین آل سعود در برابر جمهوری اسلامی ایران به مسئله نخ‌نما شده حوادث اخیر در برابر سفارت سعودی و کنسولگری رژیم در ایران هم پرداخت و در تلاش برای جلب رضایت حاکمان عربستان مدعی شد فرهیختگان ایرانی از اقدام نظام ایران که عرف دیپلماتیک را زیر پا گذاشت، ابراز شرم می‌کنند، زیرا نظام ایران می‌توانست از چنین اقدام شرم‌آور و حزن‌انگیزی جلوگیری کند.

دانلود آهنگ جدید

اسکای نیوز