قرارداد خرید ایرباس در بهار ۹۵ نهایی می‌شود

 به گزارش جهان به نقل از مهر، عباس آخوندی در جریان بازدید از ترمینال های مسافری فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه در ایام نوروز با افزایش پروازها مواجه می شویم، گفت: فرودگاه مهرآباد در زمان نوروز، ۸۰ درصد رشد پروازی نسبت به روزهای عادی دارید.
 
وی با اشاره به بهسازی فضای ترمینال فرودگاه مهرآباد در نوروز اظهار داشت: فروش بلیت هواپیما به صورت اینترنتی و حضوری انجام گرفت و ۵۰ درصد از ظرفیت بلیت ها از طریق اینترنت به فروش می رسد. وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم مشکلات خود را از طریق سامانه «شهراه» به ما گزارش کنند، تصریح کرد: امسال برای نوروز ۲ هزار صندلی هواپیما اضافه شده است.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال  هزار و ۸۵۰ صندلی جدید به بخش ریلی اضافه شده است گفت: در بخش حمل و نقل دریایی هم ۱۱۱ شناور با ۷ هزار و ۵۰۰ صندلی اضافه شده است. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قرارداد خرید ایرباس ها در ۳ ماهه ابتدای سال ۹۵ نهایی می شود گفت: پیش نویس قرارداد ایرباس ها در زمان سفر رئیس جمهور به فرانسه به امضا رسیده بود.
 
در ادامه آخوندی برای بازدید به ترمینال مسافربری غرب رفت و در جمع خبرنگاران گفت: در بازدید که از بخش های مختلف این ترمینال داشتم خوشبختانه مشکل خاصی نبود و مسافران هم از نحوه خرید بلیت راضی بودند.
 
وی با اشاره به اینکه در بخش معاینه فنی اتوبوس ها هم ۲۰ عنوان بررسی می شود. بنابراین در این بخش هم نظارت خوبی انجام می گیرد. وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس در کشور داریم و ۳۸ هزار دستگاه سواری هم در نوروز به مسافران خدمات رسانی می کنند. وی با اشاره به اینکه تا امروز ۴۵۰ هزار بلیت اینترنتی اتوبوس به فروش رفت، افزود: امیدواریم که مردم در نوروز امسال سفر خوبی داشته باشند.

 

دانلود آهنگ جدید

صبحانه