لیست خیالی برانکو برای فصل بعد/ نگرانی دوست و دشمن از تمدید قرارداد پروفسور

برخی رسانه ها امروز پا را فراتر گذاشته و از لیست بازیکنان مورد نیاز برانکو  برای فصل بعد پرده برداشتند، در صورتی که مرد کروات به هیچ عنوان لیستی در اختیار باشگاه قرار نداده و حتی در جمع دوستانش نیز حرفی از بازیکنان مورد علاقه اش به میان نیاورده است. پروفسور سرخپوشان معتقد است دلیلی ندارد وقتی هنوز تکلیف ماندن خودش در این تیم مشخص نیست، اقدام به جذب بازیکن برای پرسپولیس کند.

 

طی روزهای اخیر شایعه حضور احتمالی برانکو در تیم ملی هم بیش از پیش شدت گرفت که این موضوع نه تنها باعث خشنودی نزدیکان برانکو نیست، بلکه می تواند کار دست سرمربی کروات دهد.
فوتبال دوستان به خوبی می دانند دوستان کی روش تحمل آلترناتیو را ندارند و پیش تر به بهانه های مختلف، کرانچار را از ایران بیرون کردند تا او که به تیم امید نزدیک شده بود، جایگاه مرد پرتغالی را تهدید نکند.
سرمربی تیم ملی روز جمعه به استادیوم آزادی رفت تا پس از مدت ها این نوید را بدهد که بازی پرسپولیس را از نزدیک نگاه می کند اما پس از سوت اتمام بازی مشخص شد او برای صحبت کردن با خبرنگاران به استادیوم آمده و تنها چیزی که برایش مهم نبوده تماشای شیوه بازی شاگردان برانکوست.
صحبت های کی روش البته با انتقاد تند اهالی فوتبال – چه موافق و چه مخالف – همراه بود. آنها معتقد بودند او می توانست اردیبهشت ماه استعفایش را به کفاشیان تقدیم کند یا همان دیروز این کار را انجام دهد و برود اما اینکه از امروز وعده استعفا در اردیبهشت ماه داده شود یعنی تلاش برای جلوی چشم بودن و فشار به مسوولان فوتبال. منتقدان معتقدند کی روش حالا می تواند به بهانه همین استعفا در برنامه نود هم حاضر شود و حرف هایی بزند که فقط جو فوتبال کشور را متشنج می کند و با همین حربه بیش از پیش جلوی چشم باشد.
حضور کارلوس کی روش در بازی پرسپولیس و فولاد قرار بود به سود او باشد و با انجام مصاحبه ای توفانی به اتمام برسد اما روز جمعه او نه تنها با مصاحبه اش بخشی از وجهه خود را خراب کرد بلکه با دیدن نزدیک به هشتاد هزار پرسپولیسی، حسابی بابت محبوبیت برانکو نگران شد!
حتما ویدئوهای تبلیغاتی با حضور کی روش، تیموریان، سردار آزمون و دیگر بازیکنان تیم ملی را به یاد دارید. آنها با پخش ویدئو، حضور در برنامه نود و چند رسانه دیگر از مردم درخواست حضور در استادیوم را می کردند اما هر بار کمتر از ۱۵ هزار نفر به استادیوم می رفتند. حتی در بازی های دوستانه که تماشای مسابقات – طبقه اول و دوم – رایگان بود، تماشاگران بسیار کمی – حدود ۵ هزار نفر – از تیم کی روش حمایت می کردند اما سرمربی پرتغالی روز جمعه شاهد حضور هشتاد هزار پرسپولیسی برای تماشای بازی با تیم سیزدهم جدول بود و این موضوع، حسابی او و دوستانش را نگران کرد.
برخی معتقدند محبوبیت برانکو در ایران موضوعی نیست که عده ای بتوانند به راحتی با آن کنار بیایند و قطعا در آینده ای نزدیک، شاهد انتقادهای تند برخی دوستان رسانه ای کی روش از برانکو خواهیم بود تا سرمربی کروات نتواند در آرامش کار کند و این موضوع در نتایج تیمش هم دخیل شود. آن وقت برانکو نیمکت سرمربی تیم ملی را تهدید نمی کند!
تمام این ها شائبه هایی است که طی روزهای اخیر به وجود آمده و سوژه اصلی بحث فوتبال دوستان است.
برانکو ایوانکوویچ در حالی به کارش ادامه می دهد که قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده و این سبب نگرانی هر دو گروه – دوستان برانکو و دوستان کی روش – است. تمدید قرارداد این مربی باید توسط باشگاه پرسپولیس انجام شود که تا این لحظه هیچ اقدام جدی ای بابت این موضوع صورت نگرفته. حتی جلسه سه ساعته برانکو و طاهری پیش از بازی با فولاد هم بدون کلمه ای در خصوص تمدید قرارداد مرد کروات به پایان رسید و این نشان می دهد احتمال رخ دادن هر اتفاقی در خصوص برانکو وجود دارد و تا مشخص شدن تکلیف او، هر دو گروه مذکور، نگرانی زیادی را تحمل خواهند کرد؛ دوستان برانکو نگران جدایی احتمالی او در آخر فصل خواهند بود و دوستان کی روش نگران بازگشت پروفسور به نیمکت تیم ملی./بانک ورزش

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

مد روز

خبر فرهنگیان