واکنش سخنگوی باشگاه “پرسپولیس” درباره تمدید قرارداد برانکو و طارمی

حسین عبدی واکنش سخنگوی باشگاه "پرسپولیس" درباره تمدید قرارداد برانکو و طارمی

حسین عبدی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به رایگان شدن اغلب مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان گفت: در هر صورت هر باشگاهی شرایط خودش را می‌بیند و طبق شرایط خودش برای استفاده از پتانسیلی که دارد تصمیم‌گیری می‌کند. در همین زمینه با توجه به خیل جمعیتی که همیشه دوست دارند بازی‌های پرسپولیس را از نزدیک ببینند ولی امکان دارد بنا به دلایلی این امکان برای آن‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم شرایطی را فراهم کنیم تا هواداران از دیدن بازی در استادیوم محروم نشوند. خوشحال هم هستیم که این تصمیم با استقبال بسیار خوب مردم نیز روبرو شد و دیدیم که در این دو بازی اخیر با حضور پرشور هواداران، مسابقات با چه هیجانی برگزار شد.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق در ادامه لیگ هم برای بازی‌های پرسپولیس تکرار خواهد شد یا خیر عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس همواره در کنار مردم بوده است و اگر شرایط فراهم باشد این کار را ادامه خواهیم داد. اما امیدوارم طوری شود که به سمت حرفه ای شدن در فوتبال حرکت کنیم و به جایی برسیم که دیگر نیازی به اخذ تصمیمات این چنینی نباشد.

 

عبدی همچنین راجع به خبر دعوت باشگاه آلکمار هلند از پرسپولیس برای انجام بازی دوستانه در فروردین ماه سال آینده تصریح کرد: ما روی مسائلی که جدی نیستند بحث نمی‌کنیم. در چند وقت اخیر دعوتنامه‌های مختلفی از باشگاه‌های خارجی برای بازی دوستانه داشتیم که دعوتنامه باشگاه آلکمار هم جزو آن‌ها است. البته خیلی از این دعوت‌ها تاریخش به برنامه ما نمی‌خورد و طبیعتاً جواب ما به آنها منفی است. در مورد بقیه هم باید بگویم بعد از بررسی در هیات مدیره راجع به آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود یکی از شروط برانکو برای تمدید قرارداد، حفظ مهدی طارمی برای فصل بعد است گفت: اصلاً در مورد این قضایا حرفی برای گفتن نداریم. این صحبت‌ها بیشتر مسائلی است که در روزنامه‌ها مطرح و نوشته می‌شود و واقعیتی ندارد. برانکو در حال حاضر تا پایان فصل قرارداد دارد و اگر قرار باشد این قرارداد تمدید شود، با رعایت اصول حرفه‌ای و در چهارچوب خودش این کار انجام خواهد شد و این مسائل جایی در تصمیم‌گیری‌ها نخواهد داشت.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

فیلم سریال آهنگ

روزنامه قانون