پیکان و بانک سرمایه مساوی شدند!

به گزارش جهان به نقل از فارس، دومین بازی از 5 گانه فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران و بین تیم‌های بانک سرمایه و پیکان برگزار شد که در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در این مسابقه تیم بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 21 و 25 بر 20، بازی را به سود خود رقم زدند تا این دو تیم در مجموعه به تساوی یک بر یک برسند. بازی اول این دو تیم را تیم پیکان با نتیجه 3 بر 2 به سود خود رقم زده بود.

در پایان این بازی و هنگامی که محمد شاهمیری سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، بازیکنان و حتی مربیان دو تیم با یکدیگر درگیری شدید لفظی پیدا کردند که این موضوع با وساطت سایر بازیکنان و اعضای کارد فنی خاتمه پیدا کرد. اعتراض‌های پیمان اکبری که تیمش این بازی را واگذار کرده بود، تا دقایقی پس از بازی هم به امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران ادامه داشت.

سامان فائزی سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال پیکان در این مسابقه از ناحیه چشم مصدوم شد و نتوانست تیمش را تا پایان بازی همراهی کند.

سومین بازی از فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز پنجشنبه در ساعت 17 بین این دو تیم در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

دانلود ها پلاس

اتوموبیل